Chiudi annunziu

I "specchi" retrovisori di u prossimu pickup elettricu Tesla Cybertruck utilizanu moduli di càmera Samsung. U valore di u "deal" hè di 436 milioni di dollari (circa 9,4 miliardi di corone). Hè statu informatu da parechji media sudcoreani.

Se vi ricordate, u prototipu Cybertruck chì hè statu introduttu in nuvembre 2019 ùn era micca equipatu di specchi retrovisori regulari. Invece, hà utilizatu una serie di fotocamere chì eranu cunnessi à i display dashboard. U mudellu di pruduzzione ùn deve micca differisce assai da u prototipu, è i rapporti da Corea di u Sudu cunfirmanu solu chì u veiculu avarà un disignu mirrorless.

Questa ùn hè micca a prima volta chì Samsung è Tesla anu collaboratu. U giant tecnulugicu coreanu hà furnitu prima à u fabricatore americanu di tecnulugia di vittura elettrica, cumprese batterie, è secondu l'infurmazioni anecdotiche, i futuri vitture elettriche di Tesla anu ancu aduprà u novu modulu LED di Samsung per i fari intelligenti chjamati PixCell LED.

U mudellu di trazione posteriore di u Cybertruck era inizialmente previstu per andà in pruduzzione più tardi questu annu, cù a variante di trazione integrale chì chjappà in e strade à a fine di u 2022. Tuttavia, certi rapporti "darreri à a scena" dicenu chì i dui mudelli. serà ritardatu.

U più lettu d'oghje

.