Chiudi annunziu

Samsung hà lanciatu una nova generazione di u so modulare microLED TV The Wall. U Wall 2021 hè più sottile ch'è u so predecessore, pò affissà culori più precisi, hà una freccia di rinfrescante più altu o AI mejorata.

U Wall 2021 hè u primu schermu dispunibule cummerciale in u so segmentu cù risoluzione 8K. Pò esse cunfiguratu orizzontalmente per supportà risoluzioni finu à 16K. Si vanta ancu una luminosità di finu à 1600 nits è misura più di 25 m di lunghezza.

Inoltre, a TV hè dotata di un processore Micro AI migliuratu chì analizeghja è ottimisà ogni quadru in u video per una scala megliu di u cuntenutu (finu à a risoluzione 8K) è aiuta ancu cù a rimozione di u rumore.

A novità hà ancu una freccia di rinfrescante di 120 Hz è, grazia à e tecnulugia Black Seal è Ultra Chroma, ponu vede culori più precisi. Ogni LED hè 40% più chjucu cà u mudellu precedente, chì significa un megliu rendering neru è una uniformità di culore megliu. Altre funzioni sò HDR10+, stampa per foto (2 x 2) o modalità Eye Comfort (certificata da TÜV Rheinland).

A TV pò esse stallata micca solu horizontale, ma ancu verticalmente, convexly è concavely, o pò esse appiccicatu da u tettu. Pò esse usatu, per esempiu, in l'aeroporti, i centri cummerciali, u retail o publicità outdoor. Hè dispunibule avà in i mercati selezziunati (chì Samsung ùn hà micca specificatu).

U più lettu d'oghje

.