Chiudi annunziu

Samsung cuntinueghja à sparghje u patch di sicurezza di lugliu à più dispositi. Unu di elli hè u smartphone di gamma media di l'annu passatu Galaxy A80.

A nova aghjurnazione per l'unicu smartphone di Samsung cù una camera rotativa porta a versione di firmware A805FXXS6DUG3 è hè attualmente distribuitu in diversi paesi in Europa, cumprese a Repubblica Ceca, Slovacchia, Pulonia, Ungheria, Germania, Svizzera.carska, Serbia, Macedonia, Russia o Gran Bretagna. Duverebbe - cum'è in u casu di l'aghjurnamenti precedenti - esse allargatu à altri paesi in i ghjorni à vene.

U patch di sicurezza di lugliu risolve un totale di duie decine di bug, cumprese quelli chì sò ligati à a cunnessione Bluetooth. Ripara ancu un bug in l'app Android Una vittura chì certi utilizatori di smartphone anu luttatu per mesi Galaxy (u prublema era l'app chì s'hè lampatu in casu di sbloccare u telefunu).

Samsung hà dettu Galaxy A80 nantu à u mercatu à a mità di 2019 cù Androidem 9. À u principiu di l'annu passatu, u telefunu hà ricevutu un aghjurnamentu cù Androidem 10 è l'interfaccia d'utilizatore One UI 2.0 è questu annu hà ricevutu un aghjurnamentu à Android 11 cù una superstruttura One UI 3.1. Hè prubabile chì ùn riceve micca un aghjurnamentu in u futuru cù Androidin 12.

U più lettu d'oghje

.