Chiudi annunziu

Cum'è unu di i principali partenarii di i Ghjochi Olimpichi d'estate in Tokyo, Samsung hà apertu u Samsung Experience Zone in u complexu Olimpicu in Stromovka di Praga. Finu à l'8 d'aostu, i visitori puderanu pruvà parechje attività sportive è à u stessu tempu l'ultimi prudutti di u giant tecnologicu coreanu.

L'amatori di sport olimpichi in a Repubblica Ceca anu l'uppurtunità di sperimentà una atmosfera autentica in u novu Parcu Olimpicu, chì hè statu creatu in Praga. Cum'è unu di i partenarii principali quì, Samsung hà creatu a so propria Experience Zone. In questu, i zitelli è l'adulti ponu cullà a pista di scimmia, boulder nantu à u muru di arrampicata o pruvà u simulatore di kayak è, grazia à i chilometri guidati, sustene a Fundazione Olimpica per i zitelli. Inoltre, parechji zitelli sò digià aspittendu l'Olimpiadi Invernali. Hè senza dubbitu unu di i ferri cechi in u focu Umidità, prugramma e so cavalcate seranu dunque certamente osservate da vicinu.

I visitori ponu ancu pruvà l'ultimi dispositi mobile Samsung in a zona di rilassazione Galaxy, cum'è smartphones plegabili Galaxy Piega à Z 2 a Galaxy ZFlip, l'ultimi mudelli in a gamma Galaxy S21, smart watch Galaxy Watch 3 o l'ultimi mudelli di cuffie wireless in a serie Galaxy serra. Dopu à compie l'attività sportiva, i participanti anu ancu un cuncorsu per i premii attraenti in forma di prudutti Samsung.

U Samsung Experience Zone hè apertu finu à l'8 d'aostu in u campus Olymp in Praga 7. U campus hè apertu ogni ghjornu, da dumenica à ghjovi da 9:00 à 19:00, da u venneri à u sabbatu da 9:00 à 20:00. : 6 p.m. A capacità di l'area deve risponde à e regule per l'urganizazione di l'avvenimenti all'aperto, cusì l'urganizatori offrenu ancu riservazioni di biglietti. Ogni visitatore deve dimustrà ch'elli sò liberi di infezzione. I zitelli sottu à l'età di XNUMX ùn anu micca bisognu di mostrà identificazione quandu entranu. Pudete truvà più infurmazione nantu à l'avvenimentu nantu à a pagina https://www.olympijskyfestival.cz/praha

U più lettu d'oghje

.