Chiudi annunziu

Circa duie settimane finu à l'avvenimentu previstu Galaxy Unpacked 2021, Samsung hà publicatu un editoriale nantu à a so pagina in quale, frà altre cose, hà cunfirmatu chì hà pruduttu un S Pen speciale per u so prossimu telefunu flexible. Tuttavia, ùn hà micca specificatu cumu si differe di un stylus standard.

Un articulu scrittu da u capu di a divisione mobile di Samsung, Dr. TM (Tae Moon) Roh, hà cunfirmatu chì invece di intruduce una nova serie Note, a cumpagnia espansione e funzioni di a serie à più dispositi, cumpresu un smartphone plegable. Galaxy Da Fold 3. In l'articulu, l'autore ammenta chì u giant tecnulugicu coreanu hà creatu u primu S Pen cuncepitu specificamente per i dispositi flessibili, ma ùn spiega micca cumu si sferisce da u S Pen standard è cumu travaglià nantu à a visualizazione relativamente più liscia di u terzu. Piegà.

Editorial hà cunfirmatu dinù chì u sicondu prossimu "puzzle" di Samsung Galaxy Z-Flip 3 avarà un "disegnu più lisu" è serà "armatu cù materiali più durable è più forti".

Infine, Roh hà cunfirmatu in un editoriale chì u prossimu smartwatch di Samsung correrà nantu à u software One UI Watch, una superstruttura proprietaria di u novu sistema operatore Wear OS 3, è chì Samsung aghjunghje l'applicazioni Samsung Health è SmartThings à stu sistema. Hà aghjustatu chì a cumpagnia travaglia ancu cù Google è una quantità di sviluppatori di app populari per portà più app à u so prossimu dispositivu portabile.

Avvenimentu prossimu Galaxy Unpacked si farà l'11 d'Aostu.

U più lettu d'oghje

.