Chiudi annunziu

Dopu chì Samsung hà liberatu u patch di lugliu à decine di smartphones è tablette, hà cuminciatu à liberà u patch di sicurezza per u mese d'aostu à u mondu. U so primu destinatariu hè u telefunu Galaxy A52.

Novu aghjurnamentu per Galaxy L'A52 porta a versione di firmware A525FXXU3AUG4 è hè attualmente distribuitu in Germania, Russia, Ucraina è i paesi di u Caucasu. Duverebbe espansione in altri paesi di u mondu in i ghjorni à vene.

À u mumentu ùn si sà micca quale bug risolve u patch d'aostu, ma duvemu sapè in e settimane à vene. Samsung sti informace per ragioni di sicurità hè publicatu cun ritardu.

Comu sempre, pudete verificà a dispunibilità di una nova aghjurnazione manualmente aprendula Settings, scegliendu l'opzione Actualizazione di u software è toccate duie volte l'opzione Scaricate è installate.

Galaxy L'A52 hè stata lanciata à a fini di marzu cù Androidem 11 è a superstruttura One UI 3.1. U telefunu riceve attualmente aghjurnamenti di sicurezza mensili è hè prevista per riceve trè aghjurnamenti in u futuru Androidu.

U più lettu d'oghje

.