Chiudi annunziu

Pruteggete a vostra prupietà cù e camere IP, o solu ùn vulete micca chì u vostru router Wi-Fi s'avvia dopu à una corta mancanza di energia? In i dui casi, pudete aduprà u novu UPS Eaton 3S Mini.

L'abbreviazione UPS significa alimentazione senza interruzzione. Dunque hè un bancu di putenza più intelligente è più putente chì si accende solu quandu l'alimentazione cintrali si spegne. Eaton hè un espertu in questu sensu è u novu mudellu Eaton 3S Mini hè perfettu soprattuttu in cumminazione cù picculi apparecchi intelligenti, elementi di rete è camere IP.

Eaton 3S Mini 1

U mudellu Eaton 3S Mini limita u currente di output per prutege u vostru equipamentu cunnessu. Pudete cunnette l'elementu di a rete, a camera è l'apparecchi simili assai facilmente cù quattru tippi di connettori di output, chì truverete in u pacchettu di basa. Inoltre, l'Eaton 3S Mini UPS hà quattru tensioni di output è cusì assicura a cumpatibilità massima. A cunnessione dura uni pochi di seconde, è ùn avete micca bisognu di ammuccià l'elegante apparenza bianca è negra di a fonte stessu.

I LED chjaru nantu à a fronte vi informanu nantu à u livellu di tensione di output sceltu è a capacità restante di a bateria. L'attrazione principale di l'Eaton 3S Mini hè, sicuru, a bateria, chì mantene u dispusitivu cunnessu in funziunamentu per parechje ore ancu dopu un fallimentu di l'energia centrale. I benefici sò inestimabili. A vostra camera IP cunnessa registrà ancu quandu u putere si spegne in a vostra casa o cumpagnia. Questu hè, in u mumentu chì l'ughjettu hè più vulnerabile.

Ma UPS ùn appartene micca solu à e cumpagnie. In una casa intelligente, l'Eaton 3S Mini furnisce u putere di salvezza è a prutezzione, per esempiu, un set-top box, un router Wi-Fi, un sistema di sicurità, una camera IP è altri dispositi più chjuchi. Riavvia u router Wi-Fi in l'eventu di una mancanza di energia di un minutu pò piglià à volte à deci minuti. Cù un UPS, pudete scurdà di questu è, per esempiu, quandu ghjucate nantu à un laptop o una tableta, ùn avete micca avvistu una corta mancanza di energia. Sarete sempre cunnessu via u vostru Wi-Fi alimentatu da u mini UPS Eaton 3S. In u risultatu, ancu i gamers apprezzeranu stu picculu UPS. Per e macchine di ghjocu, Eaton hà ancu mudelli più putenti in a so cartera.

Eaton 3S Mini 4

A cunnessione di l'Eaton 3S Mini UPS hè ancu assai simplice. Basta à selezziunate u connettore di output, a tensione di output è cunnette u vostru dispositivu à l'UPS. In casu di una mancanza di energia, l'Eaton 3S Mini UPS cumincià à furnisce l'energia da a bateria interna. A bateria serà sempre pronta per questu, è i diodi LED vi informaranu di a scaricazione graduale.

Sfurtunatamente, UPS hè una parte spessu trascurata di ogni casa è affari muderni. In u risultatu, ùn solu ùn vi risparmià tempu preziosu, ma ancu aiuta à prutege a vostra prupietà. E duie proprietà sò estremamente impurtanti, è in i dispositi chì spessu anu da correre senza una pausa, pudete veramente aduprà i vantaghji di UPS à u massimu.

U più lettu d'oghje

.