Chiudi annunziu

A rivoluzione elettrica hè quì - è cun ella l'aspettativa crescente di sicurezza è tecnologica chì i clienti ponenu nantu à e vitture elettriche. Per quessa, i pruduttori anu da risponde sempre più rapidamente à l'evoluzione di u mercatu, à i rigulamenti chì portanu à i veiculi cù valori di emissioni zero (ZEV) è ancu à una pressione significativa per riduce u prezzu di e vitture elettriche. Eaton hè grazia à a so sapè fà è risorse in u campu di l'elettrificazione industriale, u cumpagnu perfettu per superà e sfide affrontate da i pruduttori di ibridi (PHEV, HEV) è di veiculi completamente elettrici (BEV). U so Centru Europeu d'Innuvazione in Roztoky vicinu à Praga hà presentatu pocu tempu u so propiu mudellu virtuale di una vittura elettrica, chì cuntribuisce à accelerà più ricerca è sviluppu in questu spaziu.

A cumpagnia Eaton hè sempre più dedicata à l'elettrificazione di i veiculi è offre, frà altre cose, l'uppurtunità di pruvà prucedure di cuncepimentu innovatori per u sviluppu di novi prudutti. "L'elettrificazione ghjoca un rolu fundamentale per affruntà i reguli di emissioni sempre più stretti. Sapemu chì l'implementazione di e novi tecnulugii hè assai caru, chì hè per quessa chì travagliammu in stretta cù i nostri clienti per sviluppà sistemi modulari è scalabili. A nostra cunniscenza è a nostra sperienza permettenu di accurtà significativamente u prucessu di sviluppu è di cuncepimentu di suluzioni cummirciali attraenti per l'ambiente ", hà dettu Petr Liškář, specialista in l'elettrificazione di i veiculi. In questu modu, Eaton risponde à a crescita mundiale di a dumanda di elettrificazione di i veiculi. In u terzu trimestre di l'annu passatu, per esempiu, hà aumentatu cumparatu cù l'annu passatu u numeru di vitture elettriche registrate in Europa da 211% à un totale di 274 000. Per 2022, hè previstu di esse più di U 20% di tutti i veiculi venduti in Europa sò elettrici.

Centru d'Innovazione Europeu di Eaton Basatu in Roztoky vicinu à Praga, hà presentatu pocu tempu u so propiu mudellu virtuale di una vittura elettrica, chì permette a ricerca è u sviluppu in questu spaziu per esse fundamentalmente simplificatu è più acceleratu. "U più grande benefiziu di u mudellu hè a so rapidità, a modularità è a pussibilità di ripruduce dati di guida da u trafficu reale è l'ambiente esternu", disse Petr Liškář. U mudellu hè statu travagliatu da una squadra internaziunale di i travagliadori di u centru d'innuvazione cù a cuntribuzione di CTU, in particulare u dipartimentu di Smart Driving Solutions, chì face parte di u Dipartimentu di Tecnulugia di Control in a Facultà di Ingegneria Elettrica.

U mudellu dinamicu di dui piste presentatu di u veiculu elettricu permette à i sviluppatori di valutà assai rapidamente a cuntribuzione di novi cumpunenti à u funziunamentu generale di u veiculu. Hè cumpostu di una quantità di sub-subsystems, è in più di tutta a vittura, permette à l'utilizatori di studià è valutà u funziunamentu di i gruppi strutturali individuali. Una di e zone chjave per assicurà u bassu cunsumu di energia elettrica di una vittura elettrica hè, per esempiu, l'inclusione di elementi di l'equipaggiu di cunfortu di u passageru in tutta a simulazione. Questi includenu riscaldamentu è rinfrescante di l'internu, sedili riscaldati o un sistema multimediale. Un sottugruppu parziale di u mudellu di u veiculu virtuale hè dunque u mudellu di l'unità di climatizazione di a vittura, u mudellu di u circuitu di rinfrescante per e batterie è i sistemi di trazione.

eaton-elettrificazione 1

Un grande vantaghju di stu mudellu virtuale hè a pussibilità di simulà a guida in un ambiente reale utilizendu dati GPS. Queste dati ponu esse generati cù un prugramma di pianificazione di rotta adattatu, o ancu impurtati cum'è un registru di un viaghju digià fattu. Driving through the specific route can then be reproducted cumplitamenti fedelmente, postu chì u sistema include ancu un mudellu di guida autònuma di a vittura. Grazie à questu, u cumpurtamentu di u veiculu riflette assai bè a dinamica di guida reale è integra elementi di l'equipaggiu di sicurezza attiva, cum'è u sistema di frenu anti-bloccaggio ABS, u sistema di cuntrollu di slip di rota ASR, u prugramma elettronicu di stabilità ESP è u torque vectoring. sistema. Grazie à questu, era ancu pussibule di prucede cù l'implementazione di altri fattori di l'ambiente reale, cum'è l'altitudine, a temperatura di l'aria, a direzzione di u ventu è l'intensità, ancu a cundizione attuale di a strada, chì pò avè un seccu, umitu o ancu. superficia ghiacciata.

Un veiculu virtuale pò esse attualmente cunfiguratu cù unu o più diversi motori, inverter è trasmissioni à u stessu tempu. U mudellu di a vittura elettrica hè cumplettamente configurabile è l'utilizatori ponu persunalizà secondu i so desideri o aduprà solu e so parti parziali per u so travagliu. U sviluppu hè statu finitu in a primavera di questu annu è serà utilizatu per i bisogni interni di Eaton, più sviluppu è teste internu.

U più lettu d'oghje

.