Chiudi annunziu

Avemu una bona nutizia per i pruprietarii di smartphones di a serie Galaxy S21. Samsung hà annunziatu per mezu di unu di i gestori di a cumunità chì prestu liberarà una versione beta di Androidper 12 superstrutture One UI 4.0 in uscita.

Sembra chì Samsung vole purtà a prossima versione Androidua One UI add-ons à i vostri dispositi prima di l'anni precedenti. Per esempiu, l'annu passatu hà invitatu a liberazione publica di u prugramma beta di a superstruttura One UI 3.0 per i telefoni di a serie. Galaxy S20 à a fini di sittembri, cusì questu annu hè menu di dui mesi prima. U giant tecnulugicu coreanu ùn hà micca dettu quandu esattamente u One UI 4.0 beta hè previstu di ghjunghje, ma sicondu i rapporti "darreri à l'scena", serà in circa un mese.

E chì duverebbe purtà a nova versione di a superstruttura? Piuttostu solu cambiamenti cusmetichi. Sicondu infurmazioni micca ufficiali, per esempiu, l'icone, u schema di culore è l'animazioni seranu cambiati per esse simili in l'apparenza. Androidu 12, utilizendu a nova lingua di cuncepimentu Material You. Inoltre, a nova superstruttura deve vene cun ottimisazioni di u software chì migliurà u rendiment di i chipsets snapdragon & 888 a Exynos 2100, picculi migliuramentu à a piattaforma di sicurezza Knox o cambiamenti maiò à l'applicazione Samsung Notes, chì prubabilmente serà ligata à u fattu chì u numeru di dispusitivi chì sustene u S Pen hè crescente.

In cunsiderà u prugramma beta di l'annu passatu, hè assai prubabile chì a versione beta di a nova One UI ùn serà micca esclusiva per i telefoni. Galaxy S21, ma chì Samsung a rende ancu dispunibule per i vechji flagships è alcuni mudelli di gamma media.

U più lettu d'oghje

.