Chiudi annunziu

Samsung ùn hà micca avvistu di novu. Solu pochi ghjorni finu à l'intruduzioni di u novu telefunu flexible Galaxy L'allegata specificazione cumpleta di u Fold 3 hà filtratu. À u listessu tempu, i resi novi anu filtratu in l'aria, chì sta volta mostranu u telefunu in un casu per u stylus S Pen.

Sicondu WinFuture, chì e fughe sò generalmente precise, u terzu Fold riceverà dui display Dynamic AMOLED 2X chì susteneranu una freccia di rinfrescante di 120Hz. A schermu esterna hè dettu di avè una diagonale di 6,2 inch è una risoluzione di 832 x 2260 pixels è una dimensione di visualizazione interna di 7,6 inch cù una risoluzione di 1768 x 2208 pixel.

Si dice chì u dispusitivu hè più magre cà u so predecessore. In u statu apertu, u so grossu deve esse 6,4 mm (versus 6,9 mm) è in u statu chjusu 14,4 mm (versus 16,8 mm). Comparatu à u "twin", deve esse ancu un pocu più ligeru, vale à dì chì pesa 271 g (vs. 282 g). U Fold 3 hè ancu suppostu chì hè assai durable, si dice chì resiste à 200 8 cicli d'apertura / chjusu, chì hè listessa chì apre u telefunu centinaie di volte à ghjornu per cinque anni. Quandu si tratta di resistenza à l'acqua è a polvera, u "puzzler" deve risponde à u standard IPXXNUMX (per quessa ùn serà micca a prova di polvera, solu impermeabile).

U smartphone hè alimentatu da u chipset Snapdragon 888, chì si dice chì cumplementa 12 GB di memoria operativa è 256 o 512 GB di memoria interna (non espansibile).

A camera deve esse tripla cù una risuluzione di 12 MPx, mentre chì u sensoru principale hè dettu avè una lente cù una apertura di f / 1.8, stabilizazione ottica di l'imaghjini è tecnulugia d'autofocus dual pixel, un secondu teleobiettivo cù una apertura di f. / 2.4 cù zoom 2x è stabilizazione ottica di l'imaghjini, è una terza lente ultra-grandangolu cù apertura f / 2.2 è angolo di vista di 123 °. Cum'è rivelatu da filtrazioni precedenti è cunfirmatu da l'ultime, u telefunu averà una camera selfie sub-display cù una risoluzione di 4 MPx è ancu una camera selfie classica cù una risoluzione di 10 MPx.

L'equipaggiu deve include un lettore di impronte digitali situatu à u latu, parlanti stereo è NFC. Ci hè ancu supportu per e rete 5G, eSIM è Wi-Fi 6 è standard Bluetooth 5.0.

A bateria deve avè una capacità di 4400 mAh (chì hè 100 mAh menu di u so predecessore) è supportu per a carica rapida cù una putenza di 25 W. A carica wireless deve esse supportata.

Galaxy Z Fold 3 hè da esse prupostu in verde, neru è argentu, è secondu una filtrazione più antica, u so prezzu principiarà da 1 euro (circa 899 corone). Serà presentatu u marcuri cum'è parte di l'avvenimentu Galaxy Unpacked è si dice chì sarà in vendita à a fine di u mese.

U più lettu d'oghje

.