Chiudi annunziu

Pochi mumenti dopu chì e presunte specificazioni cumplete di u prossimu telefunu plegable di Samsung si filtravanu in l'onda. Galaxy Da u Fold 3, i presunti paràmetri cumpleti di u so altru "puzzle" futuru sò ancu filtrati. Galaxy Da u Flip 3. È per aggravà e cose, i so novi resi sò ancu liberati. E duie fughe maiò sò accadute solu pochi ghjorni prima di l'iniziu di l'avvenimentu Galaxy Unpacked, induve u giant coreanu di u smartphone hè di lancià ufficialmente i dui "benders".

Sicondu u situ web WinFuture, chì hè ancu daretu à a prima fuga, serà Galaxy Z Flip 3 hà un schermu internu di 6,7-inch cù una risoluzione di 1080 x 2640 pixel è una freccia di rinfrescante di 120 Hz, è una schermu esterna di 1,9-inch cù una risoluzione di 260 x 512 pixel. U dispusitivu deve avè dimensioni (in u statu apertu) di 166 x 72,2 x 6,9 mm (perciò deve esse ligeramente più chjucu è più diluente di i so predecessori) è pisà 183 g. Cum'è u terzu Fold, deve sustene 200 mila cicli di apertura è chjusu. (altrimenti dì 100 cicli aperti / chiudi in cinque anni).

Si dice chì u telefunu hè alimentatu da un chipset Snapdragon 888, chì si dice chì hè assuciatu cù 8 GB di RAM è 128 o 256 GB di almacenamiento internu (non espansibile).

A camera deve esse doppia cù una risuluzione di 12 MPx, mentre chì u sensoru principale hà da avè una lente cù una apertura di f / 1.8 è una stabilizazione ottica di l'imaghjini, è u sicondu avarà una lente ultra-wide-angle cù una apertura di 1.8 MPx. f/10. Una camera selfie XNUMXMP deve esse situata in u slot principale di a visualizazione.

L'equipaggiu deve include un lettore di impronte digitali situatu à u latu, NFC è supportu per e rete 5G, a funzione dual-SIM (una nanoSIM è una eSIM) è Bluetooth 5.0 deve esse ancu inclusu. Cum'è u Fold 3, u terzu Flip hè suppostu di scuntrà a certificazione di resistenza IPX8 (per quessa, serà impermeabile, ma micca a prova di polvera).

A bateria deve avè una capacità di 3300 mAh (uguale à i so predecessori) è sustene a carica rapida cù una putenza di 15 o 25 W.

Galaxy Z Flip 3 apparentemente serà offertu in neru, beige (crema), viola chiaru è verde, è secondu una filtrazione più vechja, u so prezzu principiarà da 1 euro (circa 099 CZK).

U più lettu d'oghje

.