Chiudi annunziu

Comu sapete, Samsung, o più precisamente a so divisione Samsung Display, hè u più grande fabricatore di pannelli OLED in u mondu. I so schermi sò usati da tutte e marche di smartphone cumpresi Apple, Google, Oppo, Xiaomi, Oppo è OnePlus. A cumpagnia hà avà sviluppatu un novu pannellu OLED per smartphones chjamatu E5 OLED, ma ùn debuterà micca in u telefunu. Galaxy.

Sicondu rapporti non ufficiali, u pannellu E5 OLED debutarà in u telefunu iQOO 8 (iQOO hè una sub-marca di a cumpagnia chinesa Vivo). Si dice chì u smartphone uttene un display di 6,78 inch cù una risoluzione QHD +, una densità di pixel di 517 ppi è una freccia di rinfrescante di 120 Hz. Siccomu usa a tecnulugia LTPO, sustene a freccia di rinfrescante variabile (da 1-120 Hz). Hè un pannellu 10-bit è pò vede un miliardi di culori. Hè curvatu nantu à i lati è hà un pirtusu circular à mezu à a camera selfie.

Altrimenti, u smartphone deve avè un novu chipset Qualcomm Snapdragon 888 +, 12 GB di memoria operativa, 256 GB di memoria interna, carica rapida cù una putenza di 120 W è Androidu 11 basatu annantu à a superstruttura OriginOS 1.0. Serà liberatu u 17 d'Aostu. Hè interessante per vede u novu debut di u pannellu OLED di Samsung in un dispositivu altru ch'è un smartphone Galaxy. Tuttavia, u giant tecnulugicu ùn hà micca revelatu quali migliorie hà ottenutu annantu à u pannellu E4 OLED.

U più lettu d'oghje

.