Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu novi telefoni oghje Galaxy Da Flip3 5G è Galaxy Z Fold3 5G cun un display plegable è mostra una volta di più ciò chì i smartphones di u futuru duveranu esse. Pudete pre-ordine i dui novi prudutti in Mobil Emergency è riceve un bonus di finu à 25 quandu scambiate u vostru vechju telefunu per un novu. Un novu orologio hè ancu in pre-vendita oghje Galaxy Watch4.

Camera integrata in u display flexible

Samsung hè senza dubbitu unu di i capimachja in u campu di i telefoni cù una visualizazione flexible, è a terza generazione di i so smartphones plegabili cunfirma solu questu. Galaxy U Z Fold3 5G vene cun una camera rivoluzionaria oculata sottu a visualizazione, supportu S Pen nantu à a visualizazione flessibile, un corpu assai durable è prestazioni superiori. Galaxy U Flip3 5G hà avutu una visualizazione esterna assai mejorata per e notificazioni, camere significativamente migliori è u Snapdragon 888 più putente.

U più interessante nantu Galaxy Z Fold3 5G è Galaxy Ma ci hè un prezzu per u Flip3 5G, perchè pudete ottene un scontu di finu à 10 corone cum'è parte di pre-ordini. Se rimpiazzate, per esempiu, l'annu passatu Galaxy Note20 Ultra 5G solu per una di e novità flessibili di Samsung, vi aspetta un bonus finu à 25 000 CZK. Quandu cumprate u Z Fold3 5G, avete ancu un rigalu in forma di un casu di pelle cù un S Pen è un adattatore 25W di carica rapida. Inoltre, pudete cumprà i dui novi telefoni in rate senza alcuna crescita in Mobil Emergency, cusì Galaxy Z Flip3 5G pò esse u vostru per solu 1 CZK per mese. 

S Galaxy Watch4 avete digià pagatu in magazzini

Pudete ancu pre-ordine i novi da oghje Galaxy Watch4 à Watch4 Classic. Senza dubbitu, a più grande attrazione di u novu watch hè u sistema operatore WearL'OS grazie à quale Samsung nantu à a so smartwatch offre supportu per i pagamenti senza cuntattu per a prima volta. U prezzu hè ancu assai attrattiva, partendu da 6 CZK (990 CZK per mese). Ma impressionanu ancu cun un novu disignu è un sensoru per a misurazione di a cumpusizioni di u corpu (BAI). Cum'è parte di pre-ordini, in più di u watch, riceverete un rigalu in forma di un caricatore wireless duale Samsung.

1520_794_Samsung_Galaxy_Z_Flip3.jpg

U più lettu d'oghje

.