Chiudi annunziu

Samsung hà lanciatu un novu smart watch Galaxy Watch 4 à Galaxy Watch 4 Classic. Per a prima volta, un novu sistema operatore hè presentatu in un watch Wear OS Powered by Samsung, sviluppatu in cullaburazione cù Google. Un'altra innovazione impurtante hè l'interfaccia d'utilizatore One UI Watch - Samsung ùn hà mai creatu un sistema più intuitivu. Orologi Galaxy Watch 4 sò ancu equipati di cumpunenti hardware putenti è opzioni di cunnessione ricche. I pruduttori anu cambiatu i novi mudelli da a terra è li offre l'equipaggiu di punta per assicurà u benessere fisicu è mentale.

À l'equipaggiu Galaxy Watch 4 include, frà altre cose, u novu sensoru Samsung BioActive. Appartene à a categuria "3 in 1", chì significa chì in un unicu chip ci sò trè sensori di salute impurtanti per u monitoraghju otticu è elettricu di l'attività cardiaca è l'analisi di resistenza bioelettrica. Grazie à questu, l'utilizatori ponu misurà a so pressione sanguigna, detectà irregularità in u ritmu di u core, monitorizà u livellu di l'ossigenu in u sangue è, per a prima volta, misurà ancu a quantità di cumpunenti in a struttura di u corpu. Grazie à u novu strumentu di cumpusizioni di u corpu, l'utilizatori ponu valutà a so salute è a cundizione fisica in prufundità, postu chì l'orologio li dicerà chì percentuale di a so struttura di u corpu hè musculu scheletricu, acqua o grassu, o cumu u so metabolismu basale funziona. Solu duie dite nantu à u polsu è u sensore registra tutte e dati necessarii - ci sò circa 2400 di elli è a misurazione dura circa 15 seconde.

Un'altra parte essenziale di l'equipaggiu funziunale hè custituitu da funzioni di fitness è benessere chì monitoranu l'attività di ogni ghjornu è cuntribuiscenu cusì à una bona cundizione fisica è a motivazione per spustà. L'utilizatore pò sceglie trà una larga gamma di esercizii guidati, impegnà in sfidi di gruppu cù a famiglia è l'amichi, o trasfurmà u salottu in una palestra quandu l'orologio Galaxy Watch 4 culliga à un Samsung Smart TV compatible. I calori brusgiati o a freccia di u core attuale seranu allora visualizati nantu à u grande schermu. È quandu si tratta di riposu, ponu Galaxy Watch 4 misura è valutà a qualità di u sonnu cù risultati più detallati chè prima. U smartphone registra i ronchi durante a notte, l'orologio misura u livellu di l'ossigenu in u sangue mentre dorme. Cumminatu cù l'avanzata strumentu d'analisi di u Sonnu Scores, u sistema furnisce preziosi informace circa a qualità di u sonnu è utilizatori ponu cusì pianificà u so restu megliu.

Orologio intelligente Galaxy sò carattarizati principalmente da simplicità è efficienza. È grazie à a nova interfaccia d'utilizatore One UI Watch è u sistema operatore Wear OS Powered by Samsung aumenterà significativamente. Grazie à l'interfaccia One UI Watch L'applicazioni cumpatibili sò automaticamente installate in u watch quandu li scaricate in u vostru telefunu, è a sincronizazione automatica di paràmetri impurtanti (per esempiu, u bloccu di numeri indesiderati) hè di sicuru.

Galaxy Watch 4 hè ancu u watch di prima generazione cù un novu sistema operatore Wear OS Powered by Samsung. Hè una joint venture trà Samsung è Google, chì significa chì a piattaforma hè parti di un grande ecosistema. Include applicazioni populari di Google, cum'è Google Maps, è ancu applicazioni populari Galaxy, cum'è SmartThings o Bixby. A piattaforma supporta ancu applicazioni famose da altri fabricatori, cum'è adidas Running, Calm, Strava o Spotify. L'utilizatori nantu à i mercati cechi è slovacchi ponu avà aduprà l'opzione di pagà cù un orologio cù u serviziu Google Pay, chì serà dispunibule da u principiu di a vendita di l'orologio u 27 d'Aostu.

Una interfaccia d'utilizatore avanzata è un sistema operatore naturalmente includenu ancu un equipamentu hardware abbastanza putente - in particulare un processore migliuratu, una visualizazione megliu è più memoria. IN Galaxy Watch 4 per a prima volta in un orologio Galaxy truvamu u novu chipset Exynos W5 fabricatu da u prucessu 920nm, chì hè 9110% più veloce di u chip Exynos 20 precedente. A memoria operativa è interna hè aumentata à 1,5 GB, rispettivamente. 16 GB. L'unità grafica hè 10 volte più veloce di a generazione precedente. A risoluzione di a visualizazione hè aumentata à 450 x 450 px per e versioni più grande di l'orologio è à 396 x 396 px per e versioni più chjuche, chì significa una maghjina di qualità significativamente più alta. A visualizazione hè di sicuru Super AMOLED è sustene u modu Sempre-on.

L'utilizatori trovanu ancu utili a ricca sperienza di Samsung cù a tecnulugia eSIM, grazie à quale ponu curriri o andà per un viaghju in bicicletta o in natura senza un telefunu - l'orologio hè sincronizatu automaticamente.

Di sicuru, un bonu smart watch include ancu una batteria d'alta qualità. Galaxy Watch 4 dura finu à 40 ore cù una sola carica. È se avete bisognu di una recarga, dopu solu una meza ora in u caricatore, u watch avarà abbastanza energia per altre 10 ore di funziunamentu.

Orologio intelligente Galaxy Watch 4 à Galaxy Watch 4 Classic serà dispunibule in a Repubblica Ceca da u 27 d'aostu. Galaxy Watch 4 seranu dispunibili in neru, verde, oru rosa o argentu, Galaxy Watch 4 Classic in neru è argentu.

Galaxy Watch 4 in a versione 40 mm costarà 6 corone, a variante 999 mm costa 44 curone è a versione 7 mm cù LTE costa 599 curone. Galaxy Watch 4 Classic serà vendutu in a versione 42 mm per 9 curone, a versione 499 mm costarà 46 curone è a versione 9 mm cù LTE costa 999 CZK. Un cliente chì, in u periodu da 46.-11. Pre-ordine d'aostu 499 Galaxy Watch 4 o Galaxy Watch 4 Classic nantu à u situ www.samsung.cz o cù i partenarii selezziunati, uttene u dirittu à un bonus in forma di un caricatore wireless duale EP-P4300TBEGEU vale 1 curone.

U più lettu d'oghje

.