Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu una piattaforma sustenibile chjamata Galaxy per u Planet per i dispositi mobili. A piattaforma per l'azzione diretta contr'à u cambiamentu climaticu hè basatu annantu à una grande scala di produzzione, innuvazione constante è un spiritu di cooperazione aperta. A cumpagnia hà digià stabilitu obiettivi iniziali specifichi finu à u 2025 - u so denominatore cumunu hè a riduzzione di l'impronta di carbone è l'usu più economicu di risorse in tuttu u prucessu da a produzzione di l'equipaggiu. Galaxy finu à a so liquidazione.

"Credemu chì tutti ponu cuntribuisce à a prutezzione di u pianeta à longu andà, u nostru compitu hè di vene cun suluzioni innovatori per e generazioni future. Galaxy per u Pianeta rapprisenta un passu impurtante versu a creazione di un mondu più sustenibile, è l'imbarchemu cun apertura, trasparenza è un desideriu di cullaburazione, cum'è in tuttu ciò chì facemu ". hà dettu Samsung Electronics presidente è direttore di cumunicazioni mobile TM Roh.

L'ufficiali di Samsung crede chì l'introduzione di passi sustinibili in ogni fase di u prucessu di fabricazione hè u megliu modu per minimizzà l'impattu ambientale di l'attività di a cumpagnia è creà un futuru megliu per e persone in u mondu è per a prossima generazione di innovatori. Samsung s'impegna à scuntrà i scopi iniziali da 2025, dopu chì vulete passà à a fase successiva è novi sfide.

  • 2025: Materiali riciclati in tutti i novi prudutti mobili

Per sustene l'ecunumia circular, Samsung investe in novi materiali ecologichi innovatori. Per u 2025, a cumpagnia vulete usà materiali riciclabili in tutti i novi prudutti mobili. A cumpusizioni di i materiali serà diversu per i diversi prudutti, i pruduttori tenenu in contu u rendiment, l'estetica è a durabilità di i so dispusitivi.

  • 2025: Nisuna plastica in l'imballu di i dispositi mobili

Per u 2025, Samsung ùn deve micca aduprà plastica unicu in u so imballaggio di u produttu. U so scopu hè di caccià i materiali innecessarii da l'imballu, chì sò tradizionalmente usati per a tecnulugia di imballaggio, è rimpiazzà cù una suluzione più ecologica.

  • 2025: Riduzzione di a putenza in standby per tutti i caricatori di smartphone sottu 0,005 W

Samsung preferisce tecnulugii di risparmiu d'energia chì aumentanu l'efficienza operativa è riduce u cunsumu. A cumpagnia hà digià sappiutu di riduce u cunsumu standby di tutti i caricatori di smartphone à 0,02 W, chì hè una di e migliori figure in l'industria. Avà Samsung vole seguità stu sviluppu - l'ultimu scopu hè u cunsumu zero in standby, in 2025 hà pensatu di riducellu à sottu à 0,005 W.

  • 2025: Zero impattu di a terraferma

Samsung minimizeghja ancu i rifiuti generati in i so stabilimenti di fabricazione di i dispositi mobili - per u 2025, a quantità di rifiuti chì andavanu à a discarica deve scende à zero nettu. Inoltre, a cumpagnia vole travaglià per riduce a quantità di rifiuti elettroni in u mondu - intende ottimisà u ciculu di vita di i so prudutti, migliurà i prucessi di produzzione è cuntinueghja à sustene iniziative cum'è Galaxy Upcycling, Certified Re-New o Trade-In.

Samsung hà da cuntinuà à spiegà novi modi per affruntà a crisa climatica è rinfurzà u so propiu rolu in a rializazione di l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile. A cumpagnia intende infurmà in modu trasparente u publicu nantu à e so prucedure è cooperà cù altri partenarii è attori in u campu in a strada di a sustenibilità. Pudete truvà più infurmazione nantu à i prugrammi sustinibili di Samsung in u rapportu Rapportu di Sostenibilità per 2021.

U più lettu d'oghje

.