Chiudi annunziu

Samsung cuntinueghja à sparghje u patch di sicurezza d'aostu à più dispositi. Unu di i so ultimi destinatari hè u telefunu Galaxy Nota 10 Lite.

Novu aghjurnamentu per Galaxy U Note 10 Lite porta a versione di firmware N770FXXS8EUG3 è hè attualmente distribuitu in Brasile. Si deve sparghje in altri anguli di u mondu in i ghjorni à vene.

L'ultimu patch di sicurezza ripara un totale di 38 sfruttamenti, dui di i quali sò stati marcati cum'è critichi è 23 cum'è altamente periculosi. Queste vulnerabilità sò state truvate in u sistema Android, cusì sò stati riparati da Google stessu. Inoltre, u patch cuntene correzioni per duie vulnerabili scuperte in i telefoni intelligenti Galaxy, chì hè stata fissata da Samsung. Unu d'elli era marcatu cum'è assai periculosu è ligatu à a reutilizazione di u vettore di inizializazione, l'altru era, sicondu Samsung, low risku è in relazione cù u sfruttamentu di memoria UAF (Use After Free) in u driver conn_gadget. L'aghjurnamentu include miglioramenti di stabilità di u dispositivu "obligatoriu" è correzioni di bug senza specificazione.

Galaxy U Note 10 Lite hè stata lanciata à principiu di l'annu passatu cù Androidem 10 è a superstruttura One UI 2.0. Esattamente un annu dopu, u smartphone hà ricevutu un aghjurnamentu cù Androidem 11 è a superstruttura One UI 3.0, è in marzu a superstruttura One UI 3.1 hè ghjunta nantu à questu.

U più lettu d'oghje

.