Chiudi annunziu

Comu hè cunnisciutu, Samsung Display hè u più grande fornitore mundiale di display OLED per smartphone. U so cliente principale hè, sicuru, a so cumpagnia di Samsung Electronics. Tuttavia, rapporti recenti suggerenu chì a cumpagnia puderia ancu cumprà pannelli OLED da i pruduttori cinesi.

Sicondu u situ web cinese cheaa.com citatu da SamMobile, ci hè una pussibilità chì un altru fornitore di pannelli OLED cinese maiò (in più di u BOE speculatu prima) si unisce à a catena di fornitura OLED di Samsung. Questu puderia purtà à più smartphones Samsung chì utilizanu pannelli OLED chinesi.

Sicondu u situ web, u mutivu per chì u giant tecnulugicu coreanu hà decisu d'utilizà pannelli OLED chinesi hè perchè vole aumentà a so cumpetitività in u segmentu di i telefoni intelligenti più economici. I pannelli OLED chinesi custanu menu di quelli di a divisione Samsung Display, chì permetterà à Samsung di adattà più dispusitivi cun elli è di mantene u prezzu competitivu.

Unu di i primi dispusitivi Samsung chì puderanu aduprà pannelli OLED chinesi puderia esse i novi mudelli di a serie Galaxy M da u giant di mostra BOE sopra citatu. Ddu "prossimu grande fornitore" puderia esse TCL, cù quale Samsung hà una relazione stretta. L'annu passatu, hà vindutu una linea di pruduzzione per display LCD in a cità di Suzhou è hà ancu acquistatu una participazione in questu.

U più lettu d'oghje

.