Chiudi annunziu

L'annu passatu, Samsung hà cuminciatu à mostrà publicità in alcune di e so applicazioni, cum'è Samsung Music, Samsung Themes o Samsung Weather, chì trà l'utilizatori di smartphone è tablette. Galaxy hà causatu una grande indignazione. Avà, a nutizia hà ghjuntu in l'onda chì Samsung puderia prestu "taglia" questi annunzii.

Sicondu un utilizatore di Twitter chjamatu Blossom, chì ligame cù u situ web sudcoreanu Naver, u capu mobile Samsung TM Roh hà dettu durante a riunione in linea di a cumpagnia cù l'impiegati chì l'annunzii di l'applicazioni native di u giant di u smartphone sudcoreanu spariranu prestu. Roh hà dettu ancu chì Samsung ascolta a voce di i so impiegati è utilizatori.

Un rapprisentante di Samsung hà dettu dopu chì "a critica di l'impiegati hè assolutamente necessaria per a crescita è u sviluppu di a cumpagnia" è chì cumincià à sguassà l'annunzii cù l'aghjurnamenti One UI. Tuttavia, ùn hà micca specificatu quandu esattamente ciò chì succede. Questu hè di sicuru una bona mossa da Samsung. A rimuzione di l'annunzii, inseme cù un supportu di software più longu è l'aghjurnamenti di sicurezza frequenti, l'aiuterà à spiccà da a maiò parte di e marche chinesi cum'è Xiaomi, chì l'anu perseguitatu in l'affari mobili dapoi qualchì tempu. Quasi tutti i telefoni intelligenti di e marche chinesi mostranu avà annunzii è notificazioni push in e so app.

U più lettu d'oghje

.