Chiudi annunziu

SmartThings hè una di e migliori piattaforme IoT in u mondu è Samsung a migliurà ogni annu cù novi funziunalità. In l'ultimi mesi, l'hà allargatu cù e funzioni SmartThings Find è SmartThings Energy. Avà, u giant tecnologicu coreanu hà annunziatu SmartThings Edge per una automatizazione di casa più veloce è affidabile.

SmartThings Edge hè un novu quadru per a piattaforma SmartThings chì permette à e funzioni principali di i dispositi intelligenti di casa per eseguisce nantu à a reta lucale invece di u nuvulu. Grazie à questu, l'esperienza di utilizà una casa intelligente deve esse più veloce, più affidabile è più sicura. Samsung hà dettu chì l'utilizatori ùn anu micca vistu cambiamenti à u front end, ma chì u backend serà significativamente più veloce in termini di cunnessione è sperienza.

Questa nova funzione elimina a necessità di trasfurmazioni in nuvola, chì significa chì parechji prucessi ponu esse realizati in u locu nantu à l'unità centrale SmartThings Hub. L'utilizatori ponu ancu aghjunghje i dispositi per LAN è ancu i dispositi chì supportanu i protokolli Z-Wave è Zigbee. SmartThings Edge hè cumpatibile cù a seconda è a terza versione di SmartThings Hub è unità centrali più recenti vendute da Aotec. Inoltre, sustene a nova piattaforma di casa intelligente di fonte aperta Matter, daretu à quale, in più di Samsung, Amazon, Google è Apple.

U più lettu d'oghje

.