Chiudi annunziu

Ogni tipu di anecdòticu hè flottatu intornu à l'onde per un bellu pezzu informace nantu à a prossima serie di punta di Samsung Galaxy S22. Avà u famosu universu Ice leaker hà cuntribuitu u so pezzu à u mulinu, palesendu i presunti paràmetri di display, camere è batterie di mudelli individuali.

Sicondu l'universu Ice, u mudellu S22 di basa averà un display LTPS di 6,06-inch cù risoluzione FHD + è una freccia di rinfrescante di 120 Hz, una camera tripla cù una risoluzione di 50, 12 è 12 MPx (a seconda duverebbe avè un angulu largu). lenti è u terzu un teleobiettivo cù zoom otticu 3x) è una batteria cù una capacità di 3800 mAh.

U mudellu S22 + si dice chì uttene una schermu LTPS di 6,55-inch cù una risoluzione FHD + è una freccia di rinfrescante di 120 Hz, u listessu settore di fotocamere cum'è u mudellu di basa è una batteria cù una capacità di 4600 mAh.

È infine, u mudellu di punta di a serie - u S22 Ultra - si dice chì hè equipatu di un display LTPS di 6,81-inch cù una risoluzione QHD + è di novu una freccia di rinfrescante di 120Hz, una camera quad cù una risoluzione di 108, 12, 12 è. 12 MPx (u sicondu deve avè una lente ultra-grandangolu, u terzu è quartu teleobiettivo cù zoom otticu 3x o 10x) è una batteria cù una capacità di 5000 mAh.

In u so post Weibo, l'universu Ice ammenta ancu chì a prossima serie di punta di Samsung avarà un disignu "modificatu" da a serie di questu annu, ma ùn hà micca furnitu dettagli specifichi.

Sicondu i filtrazioni precedenti, ci sarà un turnu Galaxy S22 usa i chipset Snapdragon 898 è Exynos 2200, mentre mudelli cù u primu chip citatu deve esse dispunibule in a maiò parte di i mercati. Ci hè ancu speculazione chì a serie puderia sustene a carica rapida di 65W, chì seria una grande mellura annantu à a serie di questu annu, chì offre un massimu di carica 25W. Sembra chì serà lanciatu à u principiu di l'annu prossimu.

U più lettu d'oghje

.