Chiudi annunziu

Probabilmente ùn avemu micca bisognu di scrive quì chì Samsung hè unu di i più grandi innovatori tecnologichi in u mondu. Ma ancu una cumpagnia cum'è Samsung ùn pò micca permette di riposà nantu à i so allori, ancu per un mumentu, perchè - cum'è dicenu - a cumpetizione ùn dorme mai. Per mantene a so pusizioni in un futuru vicinu, u giant coreanu intende invistisce più di 200 miliardi di dollari in parechji segmenti di a so attività.

In particulare, Samsung vole investisce circa 206 miliardi di dollari (pocu menu di 4,5 trilioni di corone) in i prossimi trè anni in settori cum'è l'intelligenza artificiale, i biofarmaceutici, i semiconduttori è a robotica. L'investimentu gigante hè di preparà a cumpagnia per un rolu di primura in u mondu post-pandemia.

Samsung ùn hà micca specificatu l'ammonti esatti chì pensa à "versà" in i zoni sopra, ma hà ripetutu chì cunsiderà fusioni è acquisti per cunsulidà e tecnulugia è guadagnà a leadership di u mercatu. U giant coreanu hà attualmente più di 114 miliardi di dollari (circa 2,5 trilioni di corone) in cash disponibile, cusì cumprà novi cumpagnie ùn seria micca u minimu prublema per ellu. Sicondu rapporti non ufficiali, hè primurosu di cunsiderà acquisti di cumpagnie chì producenu semiconduttori per vitture, cum'è NXP o Microchip Technology.

U più lettu d'oghje

.