Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu à liberà un patch di sicurezza per i so primi dispositi per u mese di settembre. Unu di i so primi destinatari hè u smartphone Galaxy S20FE 5G.

Novu aghjurnamentu per Galaxy U S20 FE 5G porta a versione di firmware G781BXXU4CUH5 è hè un enorme 790MB. Sicondu e note di liberazione, in più di purtà u patch di sicurezza di settembre, l'aghjurnamentu ancu migliurà a stabilità generale di u dispusitivu è migliurà u so rendiment. Tuttavia, cum'è di solitu, Samsung ùn dà micca dettagli.

 

Ciò chì u patch di sicurezza di settembre risolve specificamente hè scunnisciutu à questu mumentu, Samsung hà dettu informace per ragioni di sicurità, hè publicatu cù un ritardu (di solitu uni pochi di ghjorni, settimane à u più). L'aghjurnamentu hè attualmente distribuitu in Repubblica Ceca, Polonia, Austria, Svizzeracarsku, l'Italia, u Lussemburgu, a Slovenia è i paesi baltici è scandinavi. Duverebbe sparghje in altri anguli di u mondu in i ghjorni à vene.

Sè a nova aghjurnazione nantu à u vostru Galaxy S20 FE 5G ùn hè ancu ghjuntu, pudete cuntrollà manualmente aprendu Settings, toccu l'opzione Actualizazione di u software è selezziunate una opzione Scaricate è installate.

U più lettu d'oghje

.