Chiudi annunziu

A "bandiera di bilanciu" prevista Galaxy U S21 FE (Fan Edition) puderia esse svelatu prima di qualchì tempu in l'ultimu trimestre di questu annu, cum'è i rapporti non ufficiali di lugliu dicenu. Sicondu una nova filtrazione, questu succederà in settembre.

U famosu leaker Max Weinbach hà publicatu una foto di una presunta tenda Samsung in u so Twitter, suggerendu chì Galaxy U S21 FE hè digià chjappà à a porta. Sicondu un altru leaker, Mauri QHD, u telefunu serà lanciatu in pochi ghjorni, in particulare l'8 di settembre. On dit qu'il pourrait être mis en vente le même mois ou en octobre, et qu'il aurait coûté moins cher que son prédécesseur (il était initialement vendu pour 699 $).

Galaxy L'S21 FE deve avè un display Super AMOLED cù una dimensione di 6,4 pollici, risoluzione FHD + (1080 x 2400 px) è una freccia di rinfrescante di 120 Hz, un chipset Snapdragon 888 è Exynos 2100, 6 o 8 GB di RAM è 128 o 256. GB di memoria interna, una camera tripla cù una risoluzione di 12 MPx, un lettore di impronte digitali sottu-display, un gradu di prutezzione IP68, supportu per e rete 5G è una batteria cù una capacità di 4370 mAh è supportu per a carica rapida cù una putenza di up. à 45 W. Hè da esse dispunibule in cinque culori - biancu, grisgiu scuru, verde, viole è blu.

U più lettu d'oghje

.