Chiudi annunziu

Samsung, quandu prisenta u so novu "puzzle" Galaxy Da Fold 3 frà altre cose, si vantava di a so alta resistenza. U telefunu hà un 10% più forte di armatura d'aluminiu, u vetru protettivu Gorilla Glass Victus, una nova capa protettiva di u display flexible offre 80% più resistenza, è ci hè ancu resistenza à l'acqua secondu u standard IPX8. Tuttu chistu sona assai prumessu, ma cumu fà u dispusitivu in termini di durabilità in pratica? A cumpagnia d'assicuranza americana Allstate hà pruvatu è i so cunclusioni sò assai pusitivi.

Sicondu Allstate, u Fold di terza generazione hè attualmente u dispositivu mobile più durable. U telefunu (in u statu apertu) hà resistutu duie gocce nantu à u cimentu duru da una altezza di 1,8 metri senza alcunu prublema maiò (soffre solu uni pochi di graffi è danni minori à a visualizazione, più precisamente i pixel) è sopravvive sottu à l'acqua à una prufundità di 1,5. m per 30 minuti, cusì pruvucannu a verità di i rivindicazioni di Samsung circa u so waterproofness.

In a terza prova, una goccia da una altezza di 1,8 m in u statu chjusu, u Fold 3 ùn hà micca fattu cusì bè (a visualizazione esterna sfracicata cum'è una schermu di u telefuninu normale), ma questi risultati sò in generale assai pusitivi.

U terzu Fold hà ancu subitu recentemente una prova di "tortura", chì hà dimustratu, frà altre cose, chì a so visualizazione esterna pò sopravvive à i graffi da muniti o una chjave senza assai danni.

U più lettu d'oghje

.