Chiudi annunziu

In l'annunziu chì accumpagna a liberazione di a prima aghjurnazione per i novi cuffie wireless Galaxy Germogli 2 Samsung hà prumessu di purtà a so funziunalità à l'auriculare Galaxy Buds pro. È avà cumpiendu sta prumessa, perchè questi ghjorni hà cuminciatu à liberà una nova aghjurnamentu di firmware per u mudellu precedente di u "Bud".

A nova aghjurnazione porta a versione di firmware R190XXUA0UH5 è cù questu Samsung hà liberatu una nova versione di l'app in u mondu. Galaxy Buds Pro Plugin. E chì funzioni porta veramente l'aghjurnamentu di i novi cuffie?

Prima, hè a capacità di utilizà u sonu ambientale durante e chjama, è in segundu, a nova opzione per u cuntrollu di u rumore (Noise Control), cumprese duie funzioni. U primu permette di cuntrullà u rumore di un auricular specificu invece di i dui, è u sicondu permette di persunalizà l'ascolta di u sonu circundante. Cum'è una parte di sta funzione, Samsung hà permessu à l'utilizatori di applicà paràmetri secondu i so bisogni.

Inoltre, l'aghjurnamentu corregge alcuni bug, migliurà a stabilità è migliurà u rendiment generale Galaxy Buds 2. Per utilizà e funzioni novi, avete prima installate a nova versione di l'applicazione Galaxy Buds Pro Plugin (ie versione 3.0.21082751). À u mumentu, l'aghjurnamentu hè distribuitu in Corea di u Sud, duverebbe sparghje in altri paesi in i ghjorni à vene.

U più lettu d'oghje

.