Chiudi annunziu

Samsung cuntinueghja à sparghje u patch di sicurezza di settembre à più dispositi. Unu di i so ultimi destinatari hè u smartphone flexible Galaxy Da Fold 3.

Novu aghjurnamentu per Galaxy U Z Fold 3 porta a versione di firmware F926BXXU1AUHF è hè attualmente dispunibule in Australia. Duverebbe espansione in altri paesi in i ghjorni à vene. E so note di liberazione ùn sò micca dispunibuli ancu, ma hè prubabile di portà correzioni di bug generale "obligatorie" è migliurà a stabilità di u dispositivu cù un novu patch di sicurezza.

 

Samsung hà digià liberatu ciò chì u patch di sicurezza di settembre corre. Include correzioni per decine di sfruttamenti, cumprese trè critichi chì v Androidu hè statu trovu da Google, è suluzioni per un tutale di 23 vulnerabilities chì Samsung hà scupertu in u so prugrammu. Unu hà permessu un cuntrollu impropriu di l'accessu à l'API Bluetooth, dendu à l'applicazioni senza fiducia a capacità di ottene infurmazioni nantu à questu informace.

Una quantità di dispusitivi, cumpresi i telefoni, anu digià ricevutu u patch di sicurezza di settembre da a fine d'aostu Galaxy S20 FE, Galaxy A52, Galaxy A72, Galaxy S10 Lite, altri "puzzle" Galaxy Da Flip a Galaxy Da Flip 3 è serie Galaxy S21, Galaxy S20, Galaxy S10 à Galaxy Nota 20.

U più lettu d'oghje

.