Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Pensate à cumprà novi cuffie o un parlante? Allora avemu un grande suggerimentu per avvenimenti interessanti per voi. Sè vo site un fan Apple, pudete esse interessatu à i sconti nantu à AirPods Pro è HomePod mini, chì sò attualmente in esecuzione in Alza. Grazie à elli, questi prudutti ponu esse acquistati assai vantaghji.

Sè vo site un utilizatore più esigente in quantu à u sonu o se site più còmode cù cuffie cù un design plug, AirPods Pro sò perfetti per voi. Sò carattarizati micca solu da un design plug, ma ancu da una funzione per a suppressione attiva di u rumore ambientale o un modu di permeabilità. Cum'è in u casu di l'AirPods classici, l'auriculare offre microfoni di qualità per trattà e chjama è una vita di bateria solida. In corta è bè, questu hè u mudellu di punta in a gamma di Apple. È hè per quessa chì hè bellu di sapè chì avà pudete uttene sti cuffie per solu 5690 curone invece di i soliti 7290 curone.

AirPods Pro

HomePod mini gestisce assai malgradu e so dimensioni miniatura. In più di una grande spedizione di sonu, grazia à u Siri integratu, pò aiutà vi cù assai cose, ma pò ancu furnisce un cuntrollu remotu di a vostra casa intelligente custruita in HomeKit, perchè pò esse usata cum'è una casa. centru. Quandu compra dui HomePod minis, sta coppia pò esse usata per creà un stereo chì sona veramente grande, sia in streaming di musica, sia forse ancu quandu cunnessi l'HomePods à Apple TV cum'è outputs. In cortu è bè - ci hè qualcosa per esse. U prezzu regulare di l'HomePod mini in Alza hè CZK 2949, ma avà pò esse acquistatu solu per CZK 2699. 

U più lettu d'oghje

.