Chiudi annunziu

Samsung hà annunziatu chì SmartThings Find, chì hà lanciatu per a prima volta in uttrovi scorsu, cuntinueghja à cresce rapidamente, cù più di 100 milioni di dispusitivi avà cunnessi. Galaxy. I pruprietarii di sti dispusitivi anu accunsentutu à aduprà cum'è Find Nodes per localizà i dispositi supportati. Grazie à l'ecosistema SmartThings, chì hè una tecnulugia di punta chì permette a cunnessione è u cuntrollu di diversi dispositi in una casa intelligente, 230 000 dispositi sò situati ogni ghjornu cù sta funzione.

U serviziu SmartThings Find in rapida crescita permette di determinà u locu di i telefoni smartphones supportati è registrati Galaxy, smartwatches, cuffie o ancu u stylus S Pen Pro. I pendenti intelligenti sò usati per circà l'articuli persunali, per esempiu, chjavi o portafogli Galaxy Smart Tag o SmartTag +. Una parte impurtante di l'ecosistema SmartThings, SmartThings Find usa a tecnulugia Bluetooth Low Energy (BLE) è Ultra Wideband (UWB) per localizà i dispositi persi. Grazie à u signale trasmessu, u dispusitivu pò esse truvatu ancu s'ellu hè disconnected da a reta di cumunicazione. Se u dispusitivu vulutu hè digià troppu luntanu da u smartphone di u so pruprietariu, altri utilizatori di smartphone o tableta ponu automaticamente aiutà in a ricerca Galaxy, chì permettenu à l'applicazione per riceve un signalu da i dispositi persi in u circondu è dopu invià anonimamente a so locu à u servitore SmartThings.

Un altru rinfurzà à SmartThings Find hè u novu serviziu SmartThings Find Members, chì permette à l'utilizatori di invità a famiglia è l'amichi per diventà membri di u so contu SmartThings per pudè ancu truvà è gestisce i so dispositi. Pudete aghjunghje sin'à 19 altre persone à un contu è cercate finu à 200 dispositi à una volta. Per e persone chì accettanu u vostru invitu à SmartThings Find Members, pudete sceglie s'ellu ponu vede i vostri dispositi selezziunati è a so situazione cù u vostru accunsentu.

U novu serviziu serà apprezzatu soprattuttu da e famiglie chì anu bisognu di guardà l'animali o avè una visione generale di induve sò e chjavi di a vittura in u mumentu - in casu ùn anu micca u so telefunu cun elli.

U più lettu d'oghje

.