Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Un novu smartphone per 89 CZK per mese? Ancu questu hè digià pussibule oghje. Mobile Emergency hà veramente scontu tutti i telefoni Vivo dispunibili nantu à u nostru mercatu. È se cumprate unu di elli in pagamenti, uttene un scontu supplementu, cusì vi costarà menu di una compra standard.

1520_794_Vivo_X60_Pro

Averete u pagamentu mensuale più bassu assolutu se vendi u vostru telefunu esistente à u stessu tempu chì cumprate un novu telefunu Vivo à Mobil Emergency. In questu casu, riceverete sempre un bonus di 15% è u prezzu risultatu serà ridutta da u prezzu di compra di u telefunu. Un novu smartphone da Vivo pò custà uni pochi decine di corone per mese divisu in 26 rates.

In cunsiderà u valore mediu di compra di u dispusitivu, i prezzi di i telefoni Vivo ponu esse cusì:

Di tutta a cartera, u novu Vivo V21 5G hè senza dubbitu u più valenu. Da l'oghje, hè scontu da dui mila corone, è si cumprà in installments, pudete cumprà un altru milla corone più prezzu. Tutti i telefoni Vivo anu avà ancu una garanzia estesa di 3 anni è, in u casu di i trè mudelli più economici, una garanzia di rimpiazzamentu di display gratuitu.

U più lettu d'oghje

.