Chiudi annunziu

Dopu mesi di fughe, Samsung hà finalmente lanciatu un smartphone Galaxy M22. A novità di a gamma media offre, frà altre cose, una camera quadrupla, una schermu 90Hz è un interessante designu posteriore (hè custituitu da una texture cù linee verticali; u telefuninu chì vene deve aduprà u listessu disignu. Galaxy M52 5G).

Galaxy U M22 hà un display Super AMOLED Infinity-U cù una diagonale di 6,4 inch, risoluzione HD + (720 x 1600 pixel) è una freccia di rinfrescante di 90 Hz. Hè alimentatu da u chipset Helio G80, chì hè assuciatu cù 4 GB di RAM è 128 GB di almacenamiento (espansibile).

A camera hè quadruple cù una risuluzione di 48, 8, 2 è 2 MPx, mentre chì a seconda hè un "largu-angle", u terzu cumpiendu u rolu di una camera macro è u quartu serve cum'è un sensor di prufundità di campu. A camera frontale hà una risoluzione di 13 MPx. L'equipaggiu include un lettore di impronte digitali, NFC è un jack di 3,5 mm integratu in u buttone d'alimentazione.

A bateria hà una capacità di 5000 mAh è supporta a carica rapida cù una putenza finu à 25 W. U sistema operatore ùn hè micca surprisante. Android 11.

Galaxy U M22 hè dispunibule in trè culori - neru, blu è biancu. Dentru l'Europa, hè avà dispunibule in Germania, cù u fattu chì deve ghjunghje prestu in altri paesi di u vechju cuntinente.

U più lettu d'oghje

.