Chiudi annunziu

Samsung hà lanciatu u so primu monitoru cù una webcam integrata. Hè chjamatu Webcam Monitor S4 è hè specificamente cuncepitu per risponde à i bisogni di i travagliadori chì travaglianu da casa per via di a pandemia di coronavirus in corso.

Webcam Monitor S4 hà un display LCD IPS 24-inch, risoluzione Full HD, rapportu d'aspettu 16: 9, freccia di rinfrescante 75 Hz, luminosità massima 250 nits, rapportu di cuntrastu 1000: 1 è anguli di vista finu à 178 °. Havi una camera web retractable 2MPx cù una camera IR per l'autentificazione Windows Ciao, chì hè accumpagnatu da microfoni integrati è parlanti stereo cù una putenza di 2 W.

U novu monitoru hà un supportu regulabile in altezza chì sustene l'inclinazione è a rotazione. Hè ancu pussibule di muntallu nantu à u muru (standard VESA 100 x 100 mm). In quantu à l'equipaggiu portu, u Webcam Monitor S4 hà dui porti USB-A 3.0, un portu HDMI, un DisplayPort, un connector D-Sub è un jack 3,5mm. Samsung dice chì u monitor hè certificatu TÜV Rheinland per a riduzione di a luce blu è a qualità di stampa senza sfarfallio.

U Webcam Monitor S4 serà prestu dispunibule in Europa, Sudeste Asiaticu, Corea di u Sud è i Stati Uniti. In Corea di u Sud, costarà 380 7 won (menu di XNUMX XNUMX curone).

U più lettu d'oghje

.