Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu à liberà a beta di superstruttura One UI 4.0 in i Stati Uniti è in Europa (in particulare in Germania finu à avà). Per avà, hè dispunibule solu per a serie di punta attuale Galaxy S21, puderia ghjunghje nantu à altri dispositi prima di a fine di l'annu.

In quantu à a versione stabile di One UI 4.0 pro Galaxy U S21, S21 + è S21 Ultra, Samsung hà digià cunfirmatu chì seranu fora à a fine di questu annu. Duverebbe ghjunghje gradualmente à altri dispositi da u primu trimestre di l'annu prossimu.

Una UI 4.0 vene cun un novu aspettu per l'interfaccia d'utilizatore, chì apparentemente serà ispirata da u Material You design lingua utilizata in Androidu 12, è funzioni novi, in parte ancu ispiratu Androidem 12. Unu di elli serà una funzione chjamata Labs, chì permetterà tutte l'applicazioni per esse usate in i modi di finestra di split-screen è pop-up.

A nova superstruttura purterà ancu una gestione di notificazioni riprogettata, una megliu prutezzione di a privacy o ottimisazione cumpleta per hardware high-end cum'è Snapdragon 888 è Exynos 2100. A rimuzione di l'annunzii da l'applicazioni native serà ancu una innovazione benvenuta. In ogni casu, Samsung enfasi principarmenti persunalizazione più grande, perchè sicondu questu, ogni utilizatore hà bisogni è preferenze unichi.

U più lettu d'oghje

.