Chiudi annunziu

Samsung presenta i risultati di ricerche recenti publicate da a prestigiosa rivista medica Frontiers in Neurology. Sicondu stu studiu, a misurazione di a pressione di sangue nantu à un orologio pò varià Galaxy Watch per aiutà i malati cù a malatia di Parkinson à gestisce in modu efficace a cosiddetta ipotensione ortostatica, vale à dì cundizzioni aguda di pressione bassa causata da una contrazione insufficiente di i vini sanguini.

L'ipotensione ortostatica hè cumuni in i malati cù a malatia di Parkinson è aumenta u risicu di caduta in l'anziani chì soffrenu ancu di prublemi cardiovascular. Misurazioni frequenti di pressione di sangue ponu revelà deviazioni di pressione significativa è cusì cuntribuiscenu à u diagnosticu è a gestione di a malatia di Parkinson. Samsung Smart Watch Galaxy Watch 3, Galaxy Watch Active 2 è l'ultimi mudelli Galaxy Watch 4 à Galaxy Watch 4 Clàssicu anu sensori sofisticati chì monitoranu a pressione sanguigna cù l'analisi di l'onda di pulsazione (i dati fisichi sò catturati da sensori di l'attività cardiaca integrata). L'utilizatori ponu monitorà continuamente a pressione di sangue è altre dati impurtanti in l'app Samsung Health Monitor è sparte durante cunsultazioni cù i medichi è i prufessiunali di salute in formatu PDF.

A squadra di ricerca di Samsung Medical Center guidata da u dr. Jin Whan Choa è Dr. Jong Hyeon Ahna hà paragunatu e misurazioni di a pressione di sangue da l'orologi Galaxy Watch 3 cù i valori misurati da u tonometru è evaluate a so precisione. Sicondu stu studiu, permettenu Galaxy Watch 3 misurazione di pressione sanguigna faciule, rapida è affidabile è vi avvisarà di deviazioni, à u stessu tempu sò significativamente più pratichi è cunfortu cà i tonometri ordinali.

A ricerca hè stata fatta in un gruppu di 56 pazienti cù una età media di 66,9 anni. In un bracciu si misurava cù un tonometru, à l'altru cù un sguardu Galaxy Watch 3. I circadori misuranu a pressione di sangue di ogni paziente trè volte. Hè statu dimustratu chì a misurazione di a prissioni sanguigna usendu Galaxy Watch 3 è u tonometru dà risultati paragunabili. A deviazione media è standard era 0,4 ± 4,6 mmHg per a pressione sistolica è 1,1 ± 4,5 mmHg per a pressione diastolica. U coefficient di correlazione (r) trà i dui dispusitivi righjunghji 0,967 per a pressione sistolica è 0,916 per a pressione diastolica.

"L'ipotensione ortostatica hè una manifestazione cumuni ma seria chì hà un grande impattu nantu à a situazione di i malati cù a malatia di Parkinson. Tuttavia, hè difficiule di diagnosticà solu per osservà i sintomi è pò scappà l'attenzione ancu durante una misurazione di a pressione di sangue di rutina. Se avemu avutu un orologio intelligente è puderia usà per misurà a pressione di sangue di i pazienti regularmente, parechji prublemi esistenziali puderanu esse rilevati in una prima fase. Questu seria un vantaghju maiò in u trattamentu è a gestione di a malatia di Parkinson ", hà dettu u gruppu di ricerca.

U studiu realizatu da a squadra di u dr. Choa è Dr. Ahna hà publicatu in u so ultimu numeru a prestigiosa rivista medica Frontiers in Neurology sottu u titulu Validazione di a misurazione di a pressione sanguigna cù un Smartwatch in i pazienti cù a malatia di Parkinson.

A misurazione di a pressione di sangue hè attualmente furnita da l'applicazione Samsung Health Monitor, chì hè ancu dispunibule in a Repubblica Ceca.

U più lettu d'oghje

.