Chiudi annunziu

Samsung hà detronatu Intel da u tronu imaginariu di i pruduttori di chip di computer. Questu hè statu aspittatu da sta primavera, quandu IC Insights hà previstu stu sviluppu. E postu chì nunda di maiò hè accadutu per mischjà e carte, Samsung hè una volta di novu u numeru unu in a produzzione di chips di computer dopu anni.

Logo Samsung

Quale hè attualmente u più grande fabricatore di chips di computer hè statu determinatu secondu u sviluppu di a vendita. Questu hè statu monitoratu da a cumpagnia citata IC Insights, chì qualchì tempu fà predichendu chì Samsung in u sicondu trimestre di questu annu in vendita. davanti à Intel da circa $ 0,6 miliardi. L'ultima volta chì Samsung hà guidatu u mercatu era in u terzu trimestre di u 2018.

Samsung hà gestitu paragunatu à u primu trimestre di u 2021 aumentà i rivenuti da a vendita di chip da quant'è 19 per centu batte a previsione di IC Insights. Samsung hà pigliatu u periodu sottu rivisione 20,3 miliardi $, IC Insights hà previstu chì a vendita di Samsung righjunghji "solu" 18,5 miliardi.

Intel hà sappiutu cullà 19,3 miliardi di dollari durante u stessu periodu, cusì ùn era micca abbastanza per u primu postu sta volta. Ma ancu ùn hà micca fattu male, per paragunà AMD, chì hè un fabricatore di prucessori rivali per Intel, hà sappiutu solu piglià $ 3,85 miliardi.

Scarsità critica di chips è prezzi più alti

Hà aiutatu à Samsung è Intel à prufitti più altu carenza critica di chips, per via di quale una quantità di cumpagnie di vitture, cumpresi Ford, Volkswagen è Škoda Auto, anu da riduce significativamente a so pruduzzione. Cum'è u più grande fornitore di cumpunenti elettronichi in u mondu, Samsung deve cuntinuà à prufittà di una alta dumanda. Probabilmente va senza dì chì quandu a dumanda aumenta, cusì u prezzu di vendita mediu. À u listessu tempu, pò ancu esse assuciatu chì a pusizione di u mercatu oghje assai forte avarà un impattu pusitivu Samsung sparte.

Da u graficu sopra, si pò vede chì e duie cumpagnie anu realizatu megliu cà IC Insights avia previstu. In u casu di Samsung, l'aumentu di u prezzu di vendita mediu di a memoria NAND Flash è DRAM hà avutu un impattu nantu à i risultati megliu. Hè in stu pruduttu chì u latu debule è forte di Samsung si trova. I prudutti di stu tipu pò purtà alti prufitti in boni cundizioni, ma sti boni periodi tendenu à alterne cù i più debuli. È cumu pudemu vede in u graficu, i cambiamenti ponu accade abbastanza rapidamente. Per esempiu, in 2018, a vendita di Samsung hè cascata significativamente, cusì ancu più di trè miliardi di piombu ùn era micca abbastanza.

Ma avà ùn pare micca una altra crisa chì puderia affettà a memoria. Ancu cusì, ci vole à ricurdà chì i tempi attuali sò imprevisible è a quistione resta cumu u mondu di l'IT continuerà à esse affettatu da a pandemia, chì probabilmente ùn hà ancu dettu l'ultima parolla.

L'autore di u testu hè a rivista Finex.cz

U più lettu d'oghje

.