Chiudi annunziu

Digià à a fine di nuvembre, i fan di ghjochi mobili scopreranu quale squadra in a Repubblica Ceca è in Slovacchia hè u megliu assolutu in u popular titulu League of Legends: Wild Rift. Riot Games, a cumpagnia daretu à u so sviluppu, hà ancu decisu di aumentà a so motivazione è aumenterà i premii finanziarii per l'unità di più successu. Avà sparteranu 150 XNUMX curone in u torneu finale di u Samsung MCR in i ghjochi mobili. Questa hè a quantità più altu mai offerta da stu torneu à i participanti di un ghjocu unicu.

A versione mobile di League of Legends (LoL), sottutitulata Wild Rift, hè diventata immediatamente un successu globale dopu a so liberazione. A Federazione Internaziunale di Sport l'hà ancu premiatu cum'è u ghjocu sportivu di questu annu. LoL: Wild Rift hè statu ancu immediatamente inclusu in u Campionatu Samsung di a Repubblica Ceca in i ghjochi mobili. Inoltre, u studiu Riot Games hà decisu di fucalizza più nantu à a cumunità ceca è slovacca di u ghjocu, è per quessa sustene u torneu è hà aumentatu a ricumpensa finanziaria di a parti finale da 50 mila corone. I squadre anu cumpetitu per 15 XNUMX corone supplementari durante e qualificazioni.

Cù un sussidiamentu finanziariu tutale di 150 curone, LoL: Wild Rift diventa cusì u ghjocu megliu valutatu in a storia di i cuncorsi di ghjochi mobili cechi in u so primu annu. U squadra eSuba hè u primu gruppu chì hà assicuratu a participazione à a parti finale di u Samsung MČR in i ghjochi mobili. Digià à u principiu di uttrovi, i fans amparanu i nomi di l'altri cinque chì avanzanu. Un totale di ottu squadre participeranu à a finale.

I spettatori puderanu fighjà i partiti finali di Samsung MČR in ghjochi mobili in LoL:Wild Rift in diretta u 27 è u 28 di nuvembre à u BVV - Brno Exhibition Center - cum'è parte di u festival Life! I partiti più impurtanti di a staghjoni seranu trasmessi nant'à u canali PLAYzone Twitch, dopu nant'à a pagina Facebook Prima COOL è dinò l'applicazione HbbTV di e stazioni televisive Prima. U fabricatore di telefuninu Samsung à longu andà, chì hà tradiziunale sustene u campiunatu, hè torna torna un cumpagnu strategicu.

Pudete truvà più infurmazione nantu à Samsung MČR in i ghjochi mobili nantu à a pagina https://www.mcrmobil.cz.

U più lettu d'oghje

.