Chiudi annunziu

I primi renders di Samsung sò filtrati in l'aria Galaxy S22 Ultra. Frà altre cose, mostranu u slot S Pen, chì manca l'Ultra attuale.

I renders, publicati da u situ web indianu Digit è u famosu Twitter leaker OnLeaks, mostranu ancu una visualizazione praticamente senza bisellu (hè piatta in cima è in fondu, ligeramente curvata à i lati), una forma di corpu cilindrica è una camera quadrupla ( unu di i quali hà una lente periscopiu) chì hè guardatu in u modulu di foto in forma di P. In generale, si pò dì chì u telefunu hè assai simili à un smartphone. Galaxy Nota 20.

Sicondu Digit, serà Galaxy U S22 Ultra hà una diagonale di display di 6,8 inch è dimensioni di 163,2 x 77,9 x 8,9 mm (cù u modulu di foto deve esse 10,5 mm).

Inoltre, u prossimu Ultra duveria ottene una risoluzione di display QHD + è una freccia di rinfrescante di 120 Hz, una camera principale di 108 MPx è una batteria cù una capacità di 5000 mAh. Cum'è l'S22 è l'S22+, duverebbe esse alimentatu da i chipsets Snapdragon 898 è Exynos 2200, è ancu sustenerà a carica rapida 45W. Galaxy U S22 hè previstu di esse presentatu in ghjennaghju o ferraghju di l'annu prossimu.

U più lettu d'oghje

.