Chiudi annunziu

Oghje, Alza hà apertu u so magazinu più mudernu. U novu Showroom di dui piani senza barriere situatu in a nova galleria cummerciale Nivy centrum offre migliaia di prudutti per a compra immediata in una zona di mostra chì hè duie volte più grande. Ci hè ancu u famosu AlzaDrive, chì hà ricivutu assai megliurenze.

A tenda di punta di Alzy hà apertu e so porte à i clienti per a prima volta oghje. Alza.sk trasfirìu u so showroom à u centru cummerciale Niva. "Avemu travagliatu cù u sviluppatore HB Reavis da u principiu di u prugettu nantu à a preparazione di u novu Showroom cù un spaziosu AlzaDrive è un grande magazzinu automatizatu. Grazie à questu, u spaziu hè adattatu à i bisogni di i nostri clienti. Per esempiu, avemu riesciutu à implementà una entrata separata è chjaramente marcata per l'AlzaDrive assai populari o interni senza barriere ", dice Jan Moudřík, direttore di espansione è facilità, Alza.

"Migliaia di prudutti esposti divisi in decine di zoni tematichi aspettanu i clienti in dui piani, AlzaWall per una raccolta rapida di ordini senza cuntattu o una spaziosa zona di rilassazione cù un caffè", aghjunse Moudřík.

U magazinu Alza più mudernu

U showroom Alza.sk in u centru di Niva offre à i clienti duie volte più spaziu di mostra chì l'antica tenda Bottova. Puderanu vede millaie di prudutti in situ, da l'ultimi telefuni mobili à l'equipaggiu di casa intelligente à i grandi apparecchi bianchi. U disignu unicu di a tenda hà permessu di dividisce i prudutti mostrati in zoni tematichi. Ci hè una zona dedicata à a realtà virtuale, i ghjoculi, i ghjoculi è l'equipaggiu sportiu.

Alza presenta quì u chjamatu AlzaWall per a prima volta da tutti i so rami. Questu permetterà l'accettazione rapida è senza cuntattu di l'ordine di l'assortimentu sceltu, simile à ciò chì i clienti sò abituati in u cuncettu di Future Stores o AlzaBoxes classic. A ricezione senza cuntattu di reclami, chì Alza hà introduttu cum'è una risposta à a pandemia glubale, hà ancu ricevutu nova tecnulugia. Tecnulugii supplementari pensati à serve i clienti u più prestu pussibule sò oculati da i so ochji in u spinu di u magazzinu. A so dimensione hà permessu di implementà l'equipaggiu simile à quellu utilizatu da Alza in grandi centri logistichi.

AlzaDrive in novu

In più di i 20 punti di consegna, u famosu AlzaDrive situatu in u parcheghju sotterraneo serà utilizatu per una raccolta conveniente di ordini. In cuuperazione cù u sviluppatore, hà custruitu a so propria entrata, chì hè chjaramente marcata cù una strada d'accessu blu.

Cum'è un capu di tecnulugia in e-commerce in u mercatu slovacu, Alza ùn finisce micca cù l'apertura di una tenda. In i prossimi mesi, lanciarà una serie di altri servizii unichi è migliure per i so clienti in a nova sede.

Pudete truvà a gamma di prudutti nantu à Alza quì

U più lettu d'oghje

.