Chiudi annunziu

I novi "puzzles" di Samsung. Galaxy Z Fold 3 è Z Flip 3 paragunatu à i so predecessori, vanta una durabilità significativamente più grande è un mecanismu di articulazione più forte è più robusta. U primu telefunu l'hà dettu digià cunfirmatu in pratica, avà u terzu Flip hà passatu a prova di durabilità. In particulare, hà passatu a prova di durabilità di YouTuber Zack Nelson da u famosu canali JerryRigEveryThing. È hà fattu più cà cumpetente.

Comu sempre, Nelson hà cuminciatu cù una prova di a resistenza di a visualizazione à i graffi. U screnu esterno di u Flip 3 hà iniziatu à mostrà graffii quandu si usa un "gouge" Mohs 6. Quandu si usa un gradu di "grit" più duru, i groove più profondi eranu digià visibili nantu à a visualizazione. In quantu à a visualizazione interna, i graffi anu cuminciatu à furmà nantu à questu quandu si usa a punta di u nivellu di durezza 1 è 2.

A seconda prova hè stata a prova di resistenza à u focu (focu più liggeru, per esse più precisu) - in quale e duie schermi cuminciaru solu à mostrà segni di ardenti dopu à 25 seconde.

U telefunu hà fattu assai bè, ancu brillanti, in a prova di curvatura - a so cerniera ùn si rumpiu ancu dopu parechji tentativi. Funzionava perfettamente è in silenziu ancu dopu chì a terra è a polvera hè stata scaricata. Questa hè una grande mellura annantu à a prima generazione di smartphones plegabili di Samsung. Allora u novu Flip hà meritatu un "pollice in alto" da Nelson.

U più lettu d'oghje

.