Chiudi annunziu

Ultimamente, ci sò stati rapporti anecdòtici in l'onde chì Apple prepara un iPad cù un display OLED da Samsung. In ogni casu, sicondu l'infurmazioni più recenti, stu prughjettu hè statu "ammazzatu" da i giganti tecnologichi.

Apple era rumore di presentà u so primu iPad cù un display OLED l'annu prossimu. Duverebbe esse un pannellu Samsung Display di 10,86 inch. Apparentemente, duverebbe esse u successore di l'iPad Air attuale. "Darretu à e scene" informace hà ancu parlatu di u fattu chì in 2023 Apple lanciarà l'iPad Pro OLED 11-inch è 12,9-inch.

L'ultimi rapporti da Corea di u Sud suggerenu chì u prughjettu di l'iPad OLED 10,86-inch hè statu annullatu. U mutivu hè scunnisciutu, ma sicondu certi, pò esse ligata à a quistione di prufittuità o a struttura di una sola capa di u pannellu OLED.

Samsung Display presuntamente offriva à Apple stu pannellu, ma u giant tecnulugicu di Cupertino duverebbe dumandà un pannellu OLED cù una struttura di dui strati, chì offre duie volte a luminosità è quattru volte a durata di vita cumparatu cù u primu menzionatu. U prublema hè chì a divisione di visualizazione di Samsung pruduce solu un pannellu OLED à una sola capa (chì hè attualmente u più utilizatu).

Apple Puderia teoricamente assicurà u pannellu necessariu da LG Display, chì produce display OLED à dui strati per l'industria automobilistica. Tuttavia, a so capacità di pruduzzione hè limitata è ùn hè micca sicuru s'ellu puderia suddisfà a dumanda di Apple.

U più lettu d'oghje

.