Chiudi annunziu

Un novu Trojan apparsu in scena, infettendu più di 10 milioni di dispositi Androidem intornu à u mondu è causatu centinaie di milioni di euru di dannu. Questu hè infurmatu in un novu rapportu da a squadra di sicurezza Zimperium zLabs. U Trojan, chjamatu GriftHorse da Zimperium zLabs, usa maliziusi androidov apps per abusà di l'interazzione di l'utilizatori è ingannà elli à firmà per un serviziu premium oculatu.

Dopu avè infettatu androidsmartphone, u troianu cumencia à mandà notificazioni pop-up cù un prezzu falsu. Queste notificazioni riappariscenu circa cinque volte à l'ora finu à chì l'utilizatore li tocca per accettà l'offerta. U codice maliziusu redirige l'utilizatore à un situ web specificu di a regione induve sò dumandati à inserisce u so numeru di telefunu per a verificazione. In seguitu, u situ manda stu numeru à u serviziu SMS premium, chì salva l'utilizatori 30 euro (circa 760 curone) ogni mese. Sicondu i scuperti di a squadra, u Troia hà destinatu à l'utilizatori di più di 70 paesi in u mondu.

I circadori di sicurezza anu scupertu ancu chì GriftHorse hà iniziatu à attaccà u Novembre scorsu per l'applicazioni maliziusi chì sò stati inizialmente distribuiti à traversu a Google Play Store, è ancu i magazzini di terzu. A bona nutizia hè chì l'applicazioni infettate sò digià sguassate da a Google Store, in ogni modu, fermanu sempre in siti web di terzu è repositori micca assicurati. Allora s'è vo site à sideload una app, almenu assicuratevi di ottene da una fonte di fiducia. Ideale, scaricate l'applicazioni solu da u Google Play Store o Galaxy Store. In più, assicuratevi chì u vostru dispusitivu Galaxy usa l'ultimu patch di sicurità.

U più lettu d'oghje

.