Chiudi annunziu

A mità di l'annu, a CEO di AMD, Lisa Su, hà cunfirmatu chì travagliava cù Samsung per portà a tecnulugia di traccia di ray à i telefoni. Samsung hà avà cunfirmatu in un post (ora eliminatu) nantu à a rete suciale cinese Weibo chì u so prossimu chipset di punta Exynos 2200 sustenerà veramente a tecnulugia, è hà ancu publicatu una maghjina chì mostra a diffarenza trà una GPU mobile regulare è a GPU in Exynos. 2200.

Cum'è un ricordu - ray tracing hè un metudu avanzatu di rende gràfiche 3D chì simula u cumpurtamentu fisicu di a luce. Questu fa chì a luce è l'ombra parenu più realistichi in i ghjoculi.

L'Exynos 2200 averà un chip graficu basatu annantu à l'architettura AMD RDNA2, chjamatu Voyager. Questa architettura ùn hè micca solu utilizata da a serie Radeon RX 6000 di carte grafiche, ma ancu da e console PlayStation 5 è Xbox Series X.

U chipset stessu hè nome in codice Pamir, è Samsung duveria lancià più tardi questu annu o principiu di l'annu prossimu. Simile à u chipset flagship attuale Exynos 2100 duverebbe avè un core di processore d'altu rendiment, trè core di rendiment mediu è quattru core di ecunumia. A GPU riceverà 384 processori di flussu, è a so prestazione grafica deve esse finu à 30% più altu ch'è i chip grafici Mali attualmente usati.

L'Exynos 2200 hè previstu di alimentà e varianti internaziunali di i mudelli di serie Galaxy S22, è ci hè ancu speculazione annantu à una tableta Galaxy Tab S8 Ultra.

U più lettu d'oghje

.