Chiudi annunziu

data di lanciu Samsung Galaxy U S21 FE hè statu un grande misteru per un bellu pezzu. Sicondu i rapporti da a Corea di u Sud à a fini di sittembri, ci hè ancu una chance chì ùn sarà micca mostratu in tuttu. Avà apparsu in l'aria informace, secondu chì Samsung hè sempre cuntendu nantu à u prossimu "budget flagship" è chì hà intenzione di presentà u principiu di l'annu dopu.

Sicondu i fonti di u situ di SamMobile, u lanciu hè Galaxy S21 FE previstu per ghjennaghju di l'annu prossimu. Si dice chì u spettaculu ùn serà micca accumpagnatu da alcuna "grande fama" è si dice chì hè pussibule chì si farà senza un avvenimentu virtuale Unpacked cum'è in u casu di u so predecessore è chì u telefunu serà revelatu à u publicu "silenziu" in forma di un comunicatu di stampa.

U situ web nota chì per via di u lanciu di ghjennaghju Galaxy U S21 FE hè improbabile di esse lanciatu à u stessu tempu - cum'è alcuni rapporti anecdotici anu suggeritu - per a prossima serie di punta. Galaxy S22. Sicondu ellu, hè abbastanza pussibule chì questu succede in ferraghju ancu prima di l'iniziu di a fiera MWC 2022, chì principia u 28 di ferraghju, cù u fattu chì Samsung puderia mostrà a nova serie quì.

SamMobile hà ancu cunfirmatu a speculazione precedente chì a dispunibilità Galaxy U S21 FE pò esse più o menu limitatu in prima - per via di a crisa di chip globale in corso. Si dice chì pò esse dispunibule in ghjennaghju in certi paesi, altri puderanu aspittà.

Solu per ricurdà - Galaxy L'S21 FE deve avè un display Super AMOLED cù una dimensione di 6,4 inch, risoluzione FHD + è una freccia di rinfrescante di 120 Hz, 128 è 256 GB di memoria interna, una camera tripla cù una risoluzione di 12 MPx, un lettore di impronte digitali sottu-display. , Gradu di prutezzione IP68, supportu per e rete 5G è batteria cù una capacità di 4370 mAh è supportu per a carica rapida cù una putenza finu à 45 W.

U più lettu d'oghje

.