Chiudi annunziu

A maiò parte di noi assucianu a marca Nokia cù telefoni è smartphones. In ogni casu, pocu persone sanu chì a marca include ancu tablette, ancu s'ellu sò un "genre" completamente marginale per questu. Avà u so pruprietariu, HMD Global, hà introduttu una nova tableta chjamata Nokia T20, chì vole esse un cuncurrente à e tablette economiche di Samsung. Chì offre ?

Solu a terza tableta Nokia hà un display LCD IPS cù una diagonale di 10,4 inch, una risoluzione di 1200 x 2000 pixel, una luminosità massima di 400 nits è frames relativamente grossi. A parte posteriore hè fatta di aluminiu sabbiatu. U dispusitivu hè alimentatu da u chipset economicu UNISOC Tiger T610, chì hè cumplementatu da 3 o 4 GB di memoria operativa è 32 o 64 GB di memoria interna espansibile.

In u spinu truvemu una camera cù una risoluzione di 8 MPx, a parte frontale hè dotata di una camera selfie 5 MPx. L'equipaggiu include parlanti stereo è un jack 3,5 mm, è a tableta hè ancu resistente à l'acqua è a polvera secondu u standard IP52.

A bateria hà una capacità di 8200 mAh è sustene a carica rapida cù una putenza di 15 W. Sicondu u fabricatore, dura 15 ore nantu à una sola carica. U sistema operatore hè Android 11, cù u fabricatore chì prumette duie aghjurnamenti maiò di u sistema.

U Nokia T20 apparentemente serà in vendita stu mese è serà vendutu per $ 249 (circa 5 curone). Samsung serà un competitore direttu di u novu pruduttu Galaxy A Tab A7, chì porta un prezzu simili è hà specificazioni simili.

U più lettu d'oghje

.