Chiudi annunziu

I novi telefoni flessibili di Samsung Galaxy Z Fold 3 è Z Flip 3 sò un successu in a so patria. U giant tecnulugicu coreanu hà annunziatu chì un milione di unità sò digià venduti quì. L'anu fattu in solu 39 ghjorni di vendita.

Samsung hà ancu vantatu chì un totale di 270 XNUMX unità di u novu "puzzle" sò stati venduti in u primu ghjornu di vendita, chì hà stabilitu un novu record di "smartphone" in Corea di u Sud.

U giant coreanu hà dettu ancu chì a dumanda di Galaxy U Z Fold 3 è Z Flip 3 eranu più altu ch'ellu avia anticipatu, è hà attribuitu a so popularità à e so campagni di marketing in linea è a so durabilità è usabilità aumentata annantu à i so predecessori.

Sicondu Samsung, u 70% di e vendite eranu clamshell "benders", chì ùn hè micca troppu surprisante datu u so prezzu più bassu (più precisamente, hè quasi duie volte più prezzu di u so fratellu).

U Flip 3 hè ancu populari trà a ghjovana generazione - 54% di l'unità vindute sò compru da i ghjovani. A decisione di Samsung di prumove cum'è un pruduttu di stile di vita pò esse u mutivu di una popularità cusì alta trà i ghjovani.

Ùn hè micca cunnisciutu à questu tempu cumu u Fold 3 è Flip 3 vendenu in i mercati internaziunali, ma pudemu aspittà chì i numeri di vendita sò più alti di l'annu passatu.

U più lettu d'oghje

.