Chiudi annunziu

Ancu s'ellu Samsung hà liberatu u patch di sicurezza d'ottobre da a fine di settembre, cuntinueghja ancu à liberà u vechju. U so ultimu destinatariu hè un smartphone chì hà più di trè anni Galaxy A6+.

Novu aghjurnamentu per Galaxy L'A6 + porta a versione di firmware A605GNUBU8CUI1 è hè attualmente distribuitu in Messico. Duverebbe ghjunghje à l'altri anguli di u mondu in i ghjorni o settimane à vene. Ancu s'ellu ùn ci hè micca un changelog dispunibule per u mumentu, hè prubabile chì l'aghjurnamentu porta ancu alcune correzioni di bug generale è miglioramenti di stabilità.

Cum'è un ricordu - u patch di sicurezza di settembre include correzioni per decine di sfruttamenti, cumprese trè critichi chì in Androidu hè statu trovu da Google, è suluzioni per un tutale di 23 vulnerabilities chì Samsung hà scupertu in u so prugrammu. Unu hà permessu un cuntrollu impropriu di l'accessu à l'API Bluetooth, dendu à l'applicazioni senza fiducia a capacità di ottene infurmazioni nantu à questu informace.

Galaxy L'A6+ hè stata lanciata in maghju 2018 cù Androidem 8.0 Oreo "à bordu". À u principiu di 2019, hà ricevutu un aghjurnamentu cù Androidem 9 è a superstruttura One UI è l'aghjurnamentu di l'annu passatu s Androidem 10 è a creazione One UI 2.0, chì era a so ultima aghjurnazione maiò di u sistema.

U più lettu d'oghje

.