Chiudi annunziu

Samsung hà tradizionalmente utilizatu chips di Qualcomm o di i so propri chipsets Exynos in i so smartphones di punta, cù i mercati americani è cinesi tradiziunale chì ricevenu varianti Snapdragon è u restu di u mondu riceve chips Samsung. Avà i media coreani informanu chì u giant tecnologicu coreanu vole aumentà significativamente a parte di i so chipsets in i dispositi. Galaxy.

Sicondu u situ coreanu ET News, citendu una fonte di l'industria di chip senza nome, Samsung vole aumentà a parte di chipsets Exynos in i telefoni intelligenti l'annu prossimu. Galaxy da l'attuali 20% à 50-60%.

U situ web hà ancu infurmatu chì a spinta di Samsung per pruduce più chips Exynos hè per smartphones di fascia bassa è media. A maiò parte di i novi telefoni di u budgetu di u giant coreanu sò alimentati da chip Qualcomm o MediaTek, cusì ci hè sicuramente spaziu per i chipsets Exynos per cresce in questu sensu. Ma chì significa stu sforzu per i smartphones di punta di Samsung ? Circa questu - u famosu Tron leaker in l'estiu hà dettu, chì per via di prublemi di rendiment cù u prossimu chip emblematicu Exynos 2200 di Samsung, riceverà una variante "snapdragon" di i prossimi telefoni di serie flagship. Galaxy S22 più mercati.

U più lettu d'oghje

.