Chiudi annunziu

Samsung cuntinueghja à sparghje u patch di sicurezza d'ottobre à più dispositi. Unu di i so ultimi destinatari hè a serie di punta di l'annu passatu Galaxy S10.

Novu aghjurnamentu per i telefoni Galaxy S10e, Galaxy S10 à Galaxy U S10 + porta a versione di firmware G97xFXXSDFUI5 è hè attualmente distribuitu in Asia Centrale è Europa. Novu aghjurnamentu per Galaxy U S10 5G vene cù a versione di firmware G977BXXSAFUI5 è hè attualmente liberatu in Austria, Svizzera.carsku, paesi scandinavi è Gran Bretagna. E duie aghjurnamenti duveranu sparghje in altri anguli di u mondu in i ghjorni o settimane à vene.

U patch di sicurezza d'ottobre ripara un totale di 68 sfruttamenti di sicurità è privacy. In più di e correzioni per e vulnerabilità furnite da Google, u patch include correzioni per più di trè decine di vulnerabilità chì Samsung hà truvatu in u so sistema. U patch include correzioni di bug per 6 vulnerabilità critiche è 24 à altu risicu.

Cunsigliu Galaxy U S10 hè statu lanciatu in ferraghju 2019 cù Androidem 9. U stessu annu hà ricevutu un aghjurnamentu cù Androidem 10 è a superstruttura One UI 2, à a fine di questu annu hà ricevutu un aghjurnamentu cù Androidem 11 è One UI 3.0 superstructure, pocu dopu a superstruttura versione 3.1 è in l'estiu dopu a versione 3.1.1.

U più lettu d'oghje

.