Chiudi annunziu

Samsung vene cun una cullaburazione cù a marca di vita cosmopolita Paris-Tokyo Kitsuné. Inseme, prepararanu duie serie speciali di dispositivi portabili - Galaxy Watch 4 Maison Kitsuné Edition a Galaxy Buds 2 Maison Kitsuné Edition. Questa edizione speciale ùn serà micca venduta in a Repubblica Ceca.

Cum'è parte di u partenariatu, riceveranu i prudutti Samsung Galaxy a forma ludica chì hè tipica per a marca Maison Kitsuné - nantu à un orologio Galaxy Watch 4 è cuffie Galaxy Germogli 2 appare u tipicu logu di volpe. Tuttavia, l'influenza di l'studiu francese-giapponese ùn finisce micca quì, l'estetica ludica inconfundibile si senterà in ogni dettu, da i cinturini di l'orologio è i quadranti à a forma stessa di l'auriculare è u so casu. In cuuperazione trà e duie cumpagnie, hè statu creatu un novu disignu di culore, a versione beige di Moonrock Beige. Si adatta perfettamente à u cuncettu generale Galaxy è rapprisenta un grande equilibriu trà un look elegante è di moda.

Orologi Galaxy Watch 4 Maison Kitsuné Edition anu una cinturina Moonrock Beige cù affascinanti buchi in forma di volpi iconiche è sottili motivi incisi. In u pacchettu di basa, però, ci hè ancu un altru cinturione in Stardust Gray design, ancu cù motivi Maison Kitsune, cusì l'utilizatori ponu cambià u stilu secondu u so umore. Di sicuru, ancu in l'equipaggiu Galaxy Watch 4 Maison Kitsuné Edition truvamu funzioni di benessere populari è l'interfaccia d'utilizatore intuitiva One UI Watch.

Ancu cuffie Galaxy Buds 2 Maison Kitsuné Edition sò dispunibuli in Moonrock Beige, ma per u so casu di pelle cù u logu di volpe Maison Kitsuné, i sviluppatori anu sceltu Stardust Gray. Pudemu ancu truvà a testa di a volpe nantu à l'auriculare dirittu, è a so cuda à a manca - tuttu u cuncettu simbulizeghja u viaghju di u caratteru icònicu di a galaxia chjamata Samsung. L'utilizatori ponu aspittà un sonu di alta qualità, chì hè principalmente dovutu à i parlanti bidirezionali, un sistema di riduzzione di u rumore attivu perfezionatu è un disignu còmode tipicu di l'auriculare Samsung. Galaxy Germogli 2.

Tuttavia, a cullaburazione trà e duie cumpagnie ùn cuncerna micca solu i dispositi stessi. L'utilizatori ponu ancu aspettà altre esperienze - à dì una playlist speciale creata da l'etichetta musicale di u studio di moda Kitsuné Musique. In più, i pruprietarii ponu installà u tema graficu exclusivu Maison Kitsuné nantu à i so telefoni. A carta NFC in u pacchettu di basa di i dui mudelli hè aduprata per questu.

U più lettu d'oghje

.