Chiudi annunziu

Samsung hè tornatu u primu fabricatore androiddi telefoni chì per Android hà liberatu un novu patch di sicurezza. U so primu destinatariu hè l'attuale serie flagship Galaxy S21.

Novu aghjurnamentu per Galaxy S21, Galaxy S21+ è Galaxy U S21 Ultra porta a versione di firmware G99xBXXS3AUJ7 è hè attualmente distribuitu in Germania. Duverebbe ghjunghje à più mercati europei in i prossimi ghjorni. Altri mercati, cumprese l'America di u Nordu, l'America Latina, l'Asia è l'Africa, puderanu riceve l'aghjurnamentu da a prima mità di nuvembre.

À questu tempu ùn hè micca cunnisciutu ciò chì u patch di sicurezza di nuvembre ripara - Samsung questi informace per ragioni di sicurità, publica cun un certu ritardu (di solitu uni pochi di settimane). In ogni casu, u patch hè previstu di risolve diverse vulnerabilità ligati à a sicurità di i dati di l'utilizatori è a prutezzione di a privacy.

Cum'è un ricordu, u patch di sicurezza d'ottobre hà riparatu un totale di 68 sfruttamenti di sicurità è privacy. In più di e correzioni di vulnerabilità furnite da Google, u patch includeva correzioni per più di trè decine di vulnerabili truvate da Samsung in u so sistema. U patch includeva correzioni di bug per 6 vulnerabilità critiche è 24 à altu risicu.

U turnu di Samsung Galaxy S21 hà liberatu trè versioni beta di One UI 4.0, cù una versione stabile prevista per ghjunghje prima di a fine di l'annu.

U più lettu d'oghje

.