Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Orologio intelligente Niceboy X-fit Watch 2lite pò senza dubbitu esse discrittu cum'è unu di i migliori nantu à u mercatu in termini di rapportu prezzu / prestazione. Combinanu un design elegante cù una quantità di funzioni diffirenti, mentre chì à u stessu tempu ponu monitorà in modu affidabile alcune funzioni vitali. Inoltre, l'orologio pò esse acquistatu avà cù più di 40% off per un affare assolutu! Ma lasciemu una luce nantu à ciò chì stu pezzu pò veramente fà.

Comu avemu dettu sopra, u Niceboy X-fit Watch 2 Lite impressiona à prima vista cù u so design eccellente. In particulare, vanta un display LCD touch 2,5D cù una diagonale di 1,69″ è un pesu di solu 16,9 grammi. Tuttu chistu hè perfettamente cumplementatu da una cinturina di silicone còmode è rimpiazzabile. In questu casu, a tecnulugia wireless Bluetooth 5.0 assicura una cunnessione perfetta cù u telefuninu. In quantu à e funzioni stesse, l'orologio pò, sicuru, gestisce u monitoraghju di e vostre attività fisiche, offre in particulare sette modi sportivi. Cuntinueghjanu à avè senza prublema di monitorà i valori di salute digià citati, vale à dì a freccia di u core, a pressione di sangue, a saturazione di l'ossigenu di sangue è altri. Tutti i valori ponu esse recuperati da l'applicazione mobile. Di sicuru, ci sò ancu funzioni per ghjucà musica, un cronometru, u clima, a capacità di riceve chjamate è notificazioni, è più.

1520_794_Niceboy X-FIT Watch 2lite

Tuttu tuttu cunclude perfettamente a vita di a bateria di sette ghjorni in cumminazione. Per aggravà e cose, ci hè ancu un corpu resistente à l'acqua è a polvera secondu a certificazione IP67. L'orologio hà ancu assai da offre in termini di persunalizazione. Comu parte di l'applicazione mobile, pudete ancu sceglie u disignu di a faccia di l'orologio stessu da una galleria cumpleta chì cuntene più di 70 temi. Niceboy X-fit Watch 2 Lite sò naturalmente ancu dispunibili in lingua ceca. Ancu s'è u prezzu cunsigliatu per questu pezzu hè stabilitu à 999 curone, pudete cumprà da menu di 700 corone cum'è parte di i sconti attuali.

Orologio Niceboy X-fit Watch Pudete cumprà 2 Lite quì

U più lettu d'oghje

.